Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

KOMPARATIVNI MODELI DESTINACIJSKOG IMIDŽA DUBROVNIKA I SPLITA (CROSBI ID 201775)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Pavlić, Ivana ; Kesić, Tanja ; Jakeljić, Marija KOMPARATIVNI MODELI DESTINACIJSKOG IMIDŽA DUBROVNIKA I SPLITA // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 64 (2013), 4; 327-350

Podaci o odgovornosti

Pavlić, Ivana ; Kesić, Tanja ; Jakeljić, Marija

hrvatski

KOMPARATIVNI MODELI DESTINACIJSKOG IMIDŽA DUBROVNIKA I SPLITA

Formiranje pozitivnog imidža turističke destinacije postaje nužnost u suvremenim uvjetima poslovanja u kojima je konkurencija na turističkom tržištu izrazito velika. Koncept destinacijskog imidža se primjenjuje u cilju diferenciranja destinacija i zauzimanja jedinstvene pozicije u svijesti potencijalnih turista. U izradi marketinške strategije turističke destinacije nužno je analizirati determinante koje utječu na formiranje pozitivnog imidža destinacije na ciljnim tržištima. Formiranje pozitivnog imidža turističke destinacije je izrazito složen proces, a promjena postojećeg imidža još je složeniji proces. U radu se analiziraju i istražuju determinante koje utječu na formiranje pozitivnog imidža turističkih destinacija Dubrovnika i Splita. Cilj i svrha istraživanja je utvrditi koji su determinirajući čimbenici u procesu donošenja odluke pri odabiru turističke destinacije, te koliko se ti čimbenici razlikuju pri odabiru različitih destinacija. Provedeno je empirijsko istraživanje uz pomoć anketnog upitnika na uzorku od 644 prigodno odabranih turista i to: 355 Dubrovnik i 289 Split u razdoblju proljeće – jesen 2009. godine. Rezultati dobiveni istraživanjem ukazuju prije svega na dosadašnje zanemarivanje važnosti primjene koncepta destinacijskog imidža kao presudnog čimbenika u kreiranju marketinške strategije destinacija što dugoročno može imati negativne posljedice. Radom se ukazuje na nužnost daljnjeg i kontinuiranog istraživanja determinirajućih čimbenika koji utječu na formiranje pozitivnog imidža turističke destinacije.

imidž; determinante; turistička destinacija; Path analiza; Dubrovnik; Split

nije evidentirano

engleski

COMPARATIVE MODELS OF TOURISM DESTINATION IMAGE: DUBROVNIK AND SPLIT

nije evidentirano

image; determinants; tourism destination; Path analysis; Dubrovnik; Split

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64 (4)

2013.

327-350

objavljeno

0424-7558

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost