Interkulturalno ozračje i sadržaji odgoja i obrazovanja u osnovnoj školi (CROSBI ID 334026)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
KOVAČIĆ, IVANA
dr. sc. Vlatko Previšić, red. prof.
hrvatski
Interkulturalno ozračje i sadržaji odgoja i obrazovanja u osnovnoj školi
Važnost i utemeljenost interkulturalnog odgoja i obrazovanja u osnovnoj školi, kao i mogućnost njegova ostvarivanja središnje je pitanje koje se razmatra u radnji. Suvremeni svijet i život u njemu obilježavaju neprestane promjene, previranja, sukobi, znanstvena i tehnička dostignuća i globalizacijski procesi. Stoga je važno naučiti živjeti zajedno i razvijati razumijevanje za druge. Temeljen na očuvanju ljudskih prava interkulturalni odgoj i obrazovanje doprinosi razvijanju svijesti i osjećaju za zajedničke vrijednosti i sposobnosti za aktivnu participaciju u pluarlnom, demokratskom društvu. Interkulturalni odgoj i obrazovanje posebnu pozornost posvećuje integraciji i obrazovanju djece migranata i pripadnika nacionalnih manjina. Provedeno empirijsko istraživanje pokazalo je interes za boljirn poznavanjem kulture drugih nacionalnih manjina u multikulturalnom okntžju (Lipovljani) kod učenika, no i potrebu obuhvaćanja interkulturalnim odgojem i obrazovanjem svih učenika.
Interkulturalizam; osnovna škola; kultura; interkulturalni odgoj i obrazovanje; nacionalne manjine
nije evidentirano
engleski
Intercultural Climate and Educational Curiculum in Primary School
nije evidentirano
Interculturalism; primary school; culture; intercultural education; national minorities
nije evidentirano
Podaci o izdanju
103.
01.04.2000.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb