The differences in the self-evaluation of the self-image for the children with active and passive behavioural disorders (CROSBI ID 201721)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Koller-Trbović, Nivex
engleski
The differences in the self-evaluation of the self-image for the children with active and passive behavioural disorders
Metodom diskriminativne analize tražene su razlike u samoprocjeni pojma o sebi kod ispitanika s aktivnim i ispitanika s pasivnim oblicima poremećaja u ponašanju. Cilj rada bio je usmjeren na utvrđivanje eventualnih razlika između te dvije skupine djece s poremećajima u ponašanju, a sa svrhom preciznije identifikacije i tretmana djece i mladih s poremećajima u ponašanju. Uzorak je brojio 124 ispitanika s aktivnim i 75 ispitanika s pasivnim oblicima poremećaja u ponašanju. Rezultati pokazuju da postoje statistički značajne razlike u samoprocjeni pojma o sebi ispitanika s aktivnim i ispitanika s pasivnim oblicima poremećaja u ponašanju. Statistički značajno lošiju samoprocjenu pojma o sebi nalazi se kod ispitanika koji ispoljavaju aktivne oblike poremećaja u ponašanju, Sto omogućuje planiranje primjerenijih oblika tretmanskih aktivnosti.
self-concept; self-evaluation; active and passive forms of behaviour disorders
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano