Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 674881

Kvalitativna analiza eseja o motivima za pristupanje tečaju "Umijeće medicinske nastave"


Pjevač, Neda
Kvalitativna analiza eseja o motivima za pristupanje tečaju "Umijeće medicinske nastave" // Qualia javnog zdravstva / Vuletić, Silvije (ur.).
Zagreb: Medicinska naklada, 2013. str. 186-192


Naslov
Kvalitativna analiza eseja o motivima za pristupanje tečaju "Umijeće medicinske nastave"
(Qualitative analysis of medical teachers' motives to attend training programme "The Art of Medical Education")

Autori
Pjevač, Neda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Qualia javnog zdravstva

Urednik/ci
Vuletić, Silvije

Izdavač
Medicinska naklada

Grad
Zagreb

Godina
2013

Raspon stranica
186-192

ISBN
978-953-6255-55-9

Ključne riječi
Nastavnik na medicini, medicinska edukacija, metoda "utemeljene teorije"
(Medical teacher, medical education, grounded theory)

Sažetak
Podaci za kvalitativnu analizu motivacije za dolazak na organizirani program usavršavanja iz umijeća medicinske nastave, dobiveni su iz eseja koje su polaznici priložili prije dolaska na tečaj (222 polaznika s Medicinskog fakulteta u Zagrebu. Primjenom "grounded theory" dobivena su dva koncepta: koncept osobni interes i motivacija te očekivanja od tečaja tj. osobne potrebe. Rad detaljno opisuje navedene kategorije i koncepte.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
108-1081871-1897 - Utjecaj organizirane edukacije na kvalitetu rada u izvanbolničkoj zaštiti (Gordana Pavleković, )

Ustanove
Medicinski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Neda Pjevač, (171522)