Partnerstvo stručnjaka i profesora u nastavi kroz upoznavanje studenata s izazovima socijalnog rada s obitelji (CROSBI ID 606432)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Blažeka Kokorić, Slavica ; Horvat Ajalbegović, Božena ; Kanđera, Valerija
hrvatski
Partnerstvo stručnjaka i profesora u nastavi kroz upoznavanje studenata s izazovima socijalnog rada s obitelji
Unapređenje profesije socijalnog rada nije moguće bez kontinuiranog rada na podizanju stručnosti profesionalnog kadra, ali i kvalitete obrazovanja budućih socijalnih radnika. U tom kontekstu od iznimnog je značaja integracija teorije i prakse koju je moguće postići kroz promoviranje i realizaciju dobre suradnje između Studijskog centra socijalnog rada i institucija u okviru sustava socijalne skrbi. U okviru ovog izlaganja bit će predstavljen primjer dugogodišnje uspješne suradnje Katedre za područja socijalnog rada sa stručnjacima iz Centra za socijalnu skrb Zagreb koji sudjeluju u izvođenju nastave u okviru vježbi iz kolegija Socijalni rad s obitelji. Ukratko će biti predstavljen organizacijski okvir nastave, ciljevi i očekivani ishodi nastave iz vježbi u okviru predmeta Socijalni rad s obitelji koja se izvodi na drugoj godini preddiplomskog studija socijalnog rada. Zatim će poseban naglasak biti na prikazu rezultata evaluacije nastave od strane studenata, te na predstavljanju perspektive samih stručnjaka iz centra za socijalnu skrb koji kao vanjski suradnici sudjeluju u neposrednom radu sa studentima već dugi niz godina. Namjera ovog izlaganja je istaknuti prednosti, ali i poteškoće u realizaciji ovakvih oblika nastave, te potaknuti diskusiju o mogućnostima daljnjeg unapređenja nastavnog procesa koji će kontinuirano pratiti aktualne trendove i promjene u sustavu socijalne skrbi te tako studentima pravovremeno pružiti što potpuniji uvid u profesionalnu praksu i kvalitetno ih pripremiti na sve izazove koji ih očekuju u njihovom budućem profesionalnom radu.
integracija teorije i prakse u području socijalnog rada s obitelji; partnerstvo stručnjaka i profesora u nastavi; perspektiva studenata i stručnjaka
nije evidentirano
engleski
Partnership of experts and professors in exploring challenges of family social work in teaching process
nije evidentirano
The integration of theory and practice in the field of social work with families; a partnership of experts and professors in the teaching; the perspective of students and experts
nije evidentirano
Podaci o prilogu
20-21.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Profesija socijalnog rada: identitet, integritet i realitet - Zbornik sažetaka VI. simpozija socijalnih radnika 16.-18.10.2013. Tuheljske toplice
Zagreb: Hrvatska udruga socijalnih radnika
Podaci o skupu
VI Simpozij socijalnih radnika: Profesija socijalnog rada: identitet, integritet i realitet
predavanje
16.10.2013-18.10.2013
Tuheljske Toplice, Hrvatska