Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tradicijski poljoprivredno-prehrambeni proizvodi Slavonije i Baranje: tržišna vrijednost i ruralni prostor (CROSBI ID 606415)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Lončarić, Ružica ; Zmaić, Krunoslav ; Sudarić, Tihana Tradicijski poljoprivredno-prehrambeni proizvodi Slavonije i Baranje: tržišna vrijednost i ruralni prostor // Zbornik radova III. znanstveno-stručnog skupa "Tradicijom usprkos krizi - može li se?" / Zmaić, Krunoslav ; Lončarić, Ružica ; Sudarić, Tihana (ur.). Vinkovci: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Zajednica kulturno-umjetničkih djelatnosti Vukovarsko-srijemske županije, 2013. str. 73-85

Podaci o odgovornosti

Lončarić, Ružica ; Zmaić, Krunoslav ; Sudarić, Tihana

hrvatski

Tradicijski poljoprivredno-prehrambeni proizvodi Slavonije i Baranje: tržišna vrijednost i ruralni prostor

Hrvatska je zemlja bogata raznolikošću i s velikim brojem tradicionalnih proizvoda. Potražnja za prepoznatljivim proizvodima kao što su tradicijski proizvodi i proizvodima s dodanom vrijednošću neprestano raste. Tradicijski proizvodi i aktivnosti u ruralnom prostoru imaju značajan utjecaj na ekonomsku, socijalnu, funkcionalnu strukturu ruralnog prostora. Anketno istraživanje na uzorku od 100 ispitanika provedeno je na području Vukovarsko- srijemske županije tijekom svibnja i lipnja 2012. godine s ciljem utvrđivanja mišljenja i preferencija potrošača prema tradicijskih proizvodima. Većina ispitanika kao tradicijske proizvode Slavonije i Baranje navodi kulen, šunku i kobasice. Ispitanici ponudu tradicijskih proizvoda najvećim dijelom smatraju dostatnom, a najčešća prigoda konzumiranja ispitivanih proizvoda je svakodnevni obrok. Najveće prednosti tradicijskih proizvoda, prema mišljenju ispitanika, je izvornost i okus, a najveći nedostatak je previsoka cijena. Anketom je dokazano da su ispitanici spremni platiti 23, 6% više za tradicijske proizvode. Ispitanici smatraju da tradicijski proizvodi imaju višestruki pozitivan utjecaj na ruralni prostor, te da bi se po pitanju promidžbe najviše postiglo zajedničkom koordiniranom akcijom svih subjekata na tržištu

tržišna vrijednost ; tradicijski proizvodi ; Slavonija i Baranja

nije evidentirano

engleski

Traditional agro-food products of Slavonia and Baranja: market value and the rural area

nije evidentirano

market value ; traditional products ; Slavonia and Baranya

nije evidentirano

Podaci o prilogu

73-85.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova III. znanstveno-stručnog skupa "Tradicijom usprkos krizi - može li se?"

Zmaić, Krunoslav ; Lončarić, Ružica ; Sudarić, Tihana

Vinkovci: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Zajednica kulturno-umjetničkih djelatnosti Vukovarsko-srijemske županije

978-953-7871-13-0

Podaci o skupu

Tradicijom usprkos krizi - može li se?

predavanje

06.09.2013-07.09.2013

Vinkovci, Hrvatska

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija), Biotehnologija, Ekonomija