Kulturno-duhovna baština zavičaja - model za interkulturalno obrazovanje (CROSBI ID 606382)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Skenderović, Robert
hrvatski
Kulturno-duhovna baština zavičaja - model za interkulturalno obrazovanje
Uvođenje zavičajne baštine u školski kurikulum u praksi se teško i sporo ostvaruje, mada suvremene potrebe školstva pokazuju da takva nastava otvara brojne mogućnosti za ostvarivanje obrazovnih ciljeva i zadataka. U suvremenom obrazovnom sustavu učenje o zavičaju ima posebno veliku važnost zbog potrebe uvođenja obrazovnih sadržaja o demokraciji, toleranciji i nenasilnoj komunikaciji, jer učenik najbolje uči o međunacionalnim i interkonfesionalnim odnosima i problemima na primjerima sredine u kojoj živi.
Zavičajna baština; multikulturalizam; obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Cultural and spiritual heritage of the region - a model for the inercultural education
Uvođenje zavičajne baštine u školski kurikulum u praksi se teško i sporo ostvaruje, mada suvremene potrebe školstva pokazuju da takva nastava otvara brojne mogućnosti za ostvarivanje obrazovnih ciljeva i zadataka. U suvremenom obrazovnom sustavu učenje o zavičaju ima posebno veliku važnost zbog potrebe uvođenja obrazovnih sadržaja o demokraciji, toleranciji i nenasilnoj komunikaciji, jer učenik najbolje uči o međunacionalnim i interkonfesionalnim odnosima i problemima na primjerima sredine u kojoj živi.
heritage of the region; multiculturalism; education
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
183-194.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Izazovi obrazovanja u multikulturalnim sredinama / Educational challenges in multicultural communities
Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Nansen dijalog centar Osijek
978-953-6965-16-8
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096