Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja (CROSBI ID 201338)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Previšić, Vlatko
hrvatski
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Rad polazi od svoje temeljne, i prigodne, zadaće da kao uvodni referat dotakne aktualne probleme pedagogijske znanosti u nas i u svijetu, te njezinu refleksiju na odgojno obrazovnu praksu. Pritom se nužno polazi od novijeg povijesnog konteksta, zatim sadašnjeg stanja i pogleda u sutrašnjicu obzirom na glavni naslov:kako cjeloživotnim obrazovanjem zakoračiti u društvo znanja koje nam je već na pragu. Stoga se u radu kreće od postmodernih i multikulturalnih društvenih promjena ; globalizacije i sveopće tehnološke internetizacije do otvorene i pluralne društvene scene, kao konteksta bez kojega se ne može promišljati suvremena pedagogijska znanost. Tek na temelju toga moguće je propitati što i kako pedagoški činiti u svjetlu tih promjena i radu s nekom novom, on-line generacijom. U tim novim obzorjima pedagogija mora ponuditi kreativne odgovore na obrazovnu svakodnevicu od institucionalnih, preko obiteljskih, medijskih do različitih neformalnih odgojnih, socijalizacijskih i obrazovnih utjecaja. Može li, i na koji način, današna pedagogija, učitelji i pedagozi odgovoriti na ove izazove.
pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
nije evidentirano
engleski
Pedagogy: towards Lifelong Education and Knowledge Society
nije evidentirano
pedagogy; lifelong learning; knowledge society; pedagogues
nije evidentirano