Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga i značenje didaskalija u teatrološkom pristupu dramskome djelu u nastavi (na predlošku drame Drage Jančara Veliki briljantni valcer) (CROSBI ID 50282)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Mirjana Benjak ; Marko Ljubešić Uloga i značenje didaskalija u teatrološkom pristupu dramskome djelu u nastavi (na predlošku drame Drage Jančara Veliki briljantni valcer) // Slovenska dramatika / Pezdirc Bartol, Mateja (ur.). Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, 2012. str. 37-45

Podaci o odgovornosti

Mirjana Benjak ; Marko Ljubešić

hrvatski

Uloga i značenje didaskalija u teatrološkom pristupu dramskome djelu u nastavi (na predlošku drame Drage Jančara Veliki briljantni valcer)

Za razliku od literarnog pristupa dramskom djelu, kojemu se u sklopu školske interpretacije prustupa kao bilo kojem drugom književnom djelu, teatrološki pristup obuhvaća i izvanliterarne, tzv. scenske elemente. To je posebno zanimljivo u slučajevima kada učenici nemaju mogućnosti pogledati predstavu, stoga je od iznimne važnosti pripremiti ih za čitanje dramskog djela na način da zamišljaju scenski prostor, likove i njhove međusobne odnose. Na primjeru interpretacije didaskalija drame Drage Jančara Veliki briljantni valcer, prikazana je njihova uloga i značaj.

teatrološki pristup, scenski elementi, didaskalije

nije evidentirano

engleski

The role and importance of stage directions in theatrological approach to the dramatic works in the classroom (on play of Drago Jancar Great Brilliant Waltz)

nije evidentirano

theatrological approach, stage elements, stage directions

nije evidentirano

Podaci o prilogu

37-45.

objavljeno

Podaci o knjizi

Slovenska dramatika

Pezdirc Bartol, Mateja

Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani

2012.

978-961-237-541-6

Povezanost rada

Filologija