Uloga i značenje didaskalija u teatrološkom pristupu dramskome djelu u nastavi (na predlošku drame Drage Jančara Veliki briljantni valcer) (CROSBI ID 50282)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Mirjana Benjak ; Marko Ljubešić
hrvatski
Uloga i značenje didaskalija u teatrološkom pristupu dramskome djelu u nastavi (na predlošku drame Drage Jančara Veliki briljantni valcer)
Za razliku od literarnog pristupa dramskom djelu, kojemu se u sklopu školske interpretacije prustupa kao bilo kojem drugom književnom djelu, teatrološki pristup obuhvaća i izvanliterarne, tzv. scenske elemente. To je posebno zanimljivo u slučajevima kada učenici nemaju mogućnosti pogledati predstavu, stoga je od iznimne važnosti pripremiti ih za čitanje dramskog djela na način da zamišljaju scenski prostor, likove i njhove međusobne odnose. Na primjeru interpretacije didaskalija drame Drage Jančara Veliki briljantni valcer, prikazana je njihova uloga i značaj.
teatrološki pristup, scenski elementi, didaskalije
nije evidentirano
engleski
The role and importance of stage directions in theatrological approach to the dramatic works in the classroom (on play of Drago Jancar Great Brilliant Waltz)
nije evidentirano
theatrological approach, stage elements, stage directions
nije evidentirano
Podaci o prilogu
37-45.
objavljeno
Podaci o knjizi
Slovenska dramatika
Pezdirc Bartol, Mateja
Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani
2012.
978-961-237-541-6