Primjena postupka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca (CROSBI ID 606146)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Hocenski, Verica
hrvatski
Primjena postupka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca
U današnje doba opće globalizacije jedan od najvažnijih i ključnih zahtjeva norme ISO 9001 je zadovoljstvo kupca. Uvođenjem Sustava upravljanja prema normi ISO 9001 u kompaniju kvaliteta proizvoda ili usluge održava se na visokom nivou i osigurava da kupac bude zadovoljan. U sustavu upravljanja način mjerenju zadovoljstva kupca definiran je dokumentiranim postupkom. Primjenom postupka dolazimo do informacije do koje mjere su ispunjeni zahtjevi kupca i što je potrebno poduzeti da se zadovoljstvo kupca poveća. U radu je opisan postupak i prezentirani rezultati višegodišnje primjene u Tvornici keramičkih pločica u Orahovici, vlasništva Keramike Modus d.o.o najvećeg hrvatskog proizvođača, članice grupe Samoborka.
sustav upravljanja; norma iso 9001; zadovoljstvo kupca; keramičke pločice
nije evidentirano
engleski
Title application the procedure a management system for measurement customer satisfactions
nije evidentirano
management system; ISO 9001; customer satisfaction; ceramic tiles;
nije evidentirano
Podaci o prilogu
152-158.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova
Čehajić-Labaš, Dunja ; Štajdohar Pađen, Olga ; Pavlinić Tomlison, Jadranka
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK)
Podaci o skupu
12.hrvatska konferencija o kvaliteti i 3.znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu
poster
10.05.2012-12.05.2012
Brijuni, Hrvatska