Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena postupka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca (CROSBI ID 606146)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Hocenski, Verica Primjena postupka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca // Zbornik radova / Čehajić-Labaš, Dunja ; Štajdohar Pađen, Olga ; Pavlinić Tomlison, Jadranka (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2012. str. 152-158

Podaci o odgovornosti

Hocenski, Verica

hrvatski

Primjena postupka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca

U današnje doba opće globalizacije jedan od najvažnijih i ključnih zahtjeva norme ISO 9001 je zadovoljstvo kupca. Uvođenjem Sustava upravljanja prema normi ISO 9001 u kompaniju kvaliteta proizvoda ili usluge održava se na visokom nivou i osigurava da kupac bude zadovoljan. U sustavu upravljanja način mjerenju zadovoljstva kupca definiran je dokumentiranim postupkom. Primjenom postupka dolazimo do informacije do koje mjere su ispunjeni zahtjevi kupca i što je potrebno poduzeti da se zadovoljstvo kupca poveća. U radu je opisan postupak i prezentirani rezultati višegodišnje primjene u Tvornici keramičkih pločica u Orahovici, vlasništva Keramike Modus d.o.o najvećeg hrvatskog proizvođača, članice grupe Samoborka.

sustav upravljanja; norma iso 9001; zadovoljstvo kupca; keramičke pločice

nije evidentirano

engleski

Title application the procedure a management system for measurement customer satisfactions

nije evidentirano

management system; ISO 9001; customer satisfaction; ceramic tiles;

nije evidentirano

Podaci o prilogu

152-158.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova

Čehajić-Labaš, Dunja ; Štajdohar Pađen, Olga ; Pavlinić Tomlison, Jadranka

Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK)

Podaci o skupu

12.hrvatska konferencija o kvaliteti i 3.znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu

poster

10.05.2012-12.05.2012

Brijuni, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti