Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Iskustva kupaca nekretnina u staroj gradskoj jezgri Dubrovnika (CROSBI ID 201179)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Vidak, Nives ; Sindik, Joško Iskustva kupaca nekretnina u staroj gradskoj jezgri Dubrovnika // Tranzicija, 32 (2013), 16; 74-91

Podaci o odgovornosti

Vidak, Nives ; Sindik, Joško

hrvatski

Iskustva kupaca nekretnina u staroj gradskoj jezgri Dubrovnika

Stara gradska jezgra Dubrovnika je možda najistaknutija i najatraktivnija turistička destinacija u Hrvatskoj. Starosjedioci iseljavaju iz gradske jezgre želeći izbjeći moderno zagađenje u obliku buke i gužve, a većinom inozemni ulagači kupuju u njoj nekretnine. Ovo istraživanje ima za cilj utvrditi neke njihove karakteristike, primjenom polustrukturiranog intervjua, u kojem je ispitano petero kupaca nekretnina u staroj gradskoj jezgri Dubrovnika. Rezultati su pokazali da kod kupaca nekretnina prevladavaju vrlo miješani dojmovi po različitim pitanjima vezanim uz čimbenike kupnje nekretnina, ali i socio- demografske podatke. Zbog malog broja sudionika, za većinu varijabli nisu pronađene statistički značajne razlike, a jedine razlike pronađene su u odnosu na izvore informacija o Dubrovniku kod kupaca nekretnina. Pokazalo se da se kupci s pozitivnijim odnosima sa starosjediocima te oni koji rjeđe razmišljaju o drugom mjestu za kupnju nekretnina, češće informiraju putem prijatelja. Međutim, kvalitativna analiza odgovora daje uvid u glavne odrednice kupnje nekretnina u staroj gradskoj jezgri Dubrovnika. Usprkos nedostacima, proizašlim ponajviše iz malog broja sudionika, istraživanje može poslužiti kao preliminarno za opsežnija buduća istraživanja.

karakteristike kupaca; razlike; stanovanje; turizam

nije evidentirano

engleski

Experiences of the buyers of property in the old city of Dubrovnik

nije evidentirano

customer characteristics; differences; housing; tourism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

32 (16)

2013.

74-91

objavljeno

1512-5785

Povezanost rada

Sociologija