Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 672768

Upravljanje kategorijama proizvoda - Primjer jedne medunarodne kompanije


Crnjac, Martina; Crnjac Milić, Dominika; Vladimir, Šimović
Upravljanje kategorijama proizvoda - Primjer jedne medunarodne kompanije // 13. interncionalni naučni skup Strategijski management i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom managementu
Subotica, Srbija, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Upravljanje kategorijama proizvoda - Primjer jedne medunarodne kompanije
(Managing the Categories of Products - Example of an Internationalized Company)

Autori
Crnjac, Martina ; Crnjac Milić, Dominika ; Vladimir, Šimović

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Skup
13. interncionalni naučni skup Strategijski management i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom managementu

Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 15-16.05.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Management; category management; maloprodaja; brand.
(Management; category management; retail; brand.)

Sažetak
U ovom radu su prezentirana i objašnjena saznanja o tome kako što jednostavnije, pametnije i profitabilnije plasirati planirane volumene na tržište. Objašnjen je category management kao proces i orjentacija koja omogucava unošenje promjena u poslovanje tvrtke na primjeru Zagrebacke pivovare, jednog od lidera pivarske industrije Republike Hrvatske. Kljucne rijeci: management, category management, maloprodaja, brand

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1699 - Analitički model praćenja novih obrazovnih tehnologija u cjeloživotnom učenju (Vladimir Šimović, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Dominika Crnjac Milić, (266044)