Intercommunication differentiation of production department : KIO Keramika d. o. o. case (CROSBI ID 201064)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Jović, Dinko ; Krmpotić, Darko ; Hocenski, Verica
engleski
Intercommunication differentiation of production department : KIO Keramika d. o. o. case
Uspoređuju se značajke interne komunikacije u keramičkoj industriji između proizvodnog i ostalih odjela koje se u literaturi optimiziraju kvantitativnim analizama procesa. Nedostatak optimizacije rukovođenja poslovima u industriji keramike nastoji se poboljšati ispitivanjem i strukturiranjem komunikacijskih procesa i kvalitativnom metodom. Pri tome se istražuju: i) proces interne komunikacije u stratificiranom i segmentiranom sustavu proizvodnje keramičke industrije u odnosu na ostatak organizacije te ii) poslovni procesi i njihova organizacija. Razmatraju se razlike između učinkovitosti komponenti vanjskog proizvodnog sustava: tehnologije, radne snage te inovacije i marketinga.Vanjski proizvodni modeli temelje se na podacima učinkovitosti. Korištene su metode: faktorska analiza kao kvalitativna komunikacijska mjera te uparivanje pojmova pri objašnjavanju inter-segmentne komunikacije. Rabljenjem metode uparivanja pojmova autori naglašavaju važnost kohezije organizacijskih segmenata i inter- segmentne komunikacije. Važna su sljedeća gledišta poslovne pragmatike: menadžment može utjecati na tvrtkine segmente i inter-segmentnu koheziju mijenjanjem smjera i sadržaja informacija izvedenih iz analize metodom uparivanja pojmova.Analize ukazuju na pogodnost uporabe kvantitativnih čimbenika pri rukovodstvenoj optimizaciji procesa.
interna komunikacija; menadžment; organizacijski segmenti; poslovni procesi; proizvodna učinkovitost; uparivanje pojmova
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
19 (2)
2012.
421-426
objavljeno
1330-3651
Povezanost rada
Računarstvo, Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti