Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Intercommunication differentiation of production department : KIO Keramika d. o. o. case (CROSBI ID 201064)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Jović, Dinko ; Krmpotić, Darko ; Hocenski, Verica Intercommunication differentiation of production department : KIO Keramika d. o. o. case // Tehnički vjesnik : znanstveno-stručni časopis tehničkih fakulteta Sveučilišta u Osijeku, 19 (2012), 2; 421-426

Podaci o odgovornosti

Jović, Dinko ; Krmpotić, Darko ; Hocenski, Verica

engleski

Intercommunication differentiation of production department : KIO Keramika d. o. o. case

Uspoređuju se značajke interne komunikacije u keramičkoj industriji između proizvodnog i ostalih odjela koje se u literaturi optimiziraju kvantitativnim analizama procesa. Nedostatak optimizacije rukovođenja poslovima u industriji keramike nastoji se poboljšati ispitivanjem i strukturiranjem komunikacijskih procesa i kvalitativnom metodom. Pri tome se istražuju: i) proces interne komunikacije u stratificiranom i segmentiranom sustavu proizvodnje keramičke industrije u odnosu na ostatak organizacije te ii) poslovni procesi i njihova organizacija. Razmatraju se razlike između učinkovitosti komponenti vanjskog proizvodnog sustava: tehnologije, radne snage te inovacije i marketinga.Vanjski proizvodni modeli temelje se na podacima učinkovitosti. Korištene su metode: faktorska analiza kao kvalitativna komunikacijska mjera te uparivanje pojmova pri objašnjavanju inter-segmentne komunikacije. Rabljenjem metode uparivanja pojmova autori naglašavaju važnost kohezije organizacijskih segmenata i inter- segmentne komunikacije. Važna su sljedeća gledišta poslovne pragmatike: menadžment može utjecati na tvrtkine segmente i inter-segmentnu koheziju mijenjanjem smjera i sadržaja informacija izvedenih iz analize metodom uparivanja pojmova.Analize ukazuju na pogodnost uporabe kvantitativnih čimbenika pri rukovodstvenoj optimizaciji procesa.

interna komunikacija; menadžment; organizacijski segmenti; poslovni procesi; proizvodna učinkovitost; uparivanje pojmova

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

19 (2)

2012.

421-426

objavljeno

1330-3651

Povezanost rada

Računarstvo, Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost