Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Problemi u ponašanju djece i mladih i odgovori društva: višestruke perspektive (CROSBI ID 201057)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Koller-Trbović, Nivex ; Žižak, Antonija Problemi u ponašanju djece i mladih i odgovori društva: višestruke perspektive // Kriminologija i socijalna integracija, 20 (2012), 1; 49-62

Podaci o odgovornosti

Koller-Trbović, Nivex ; Žižak, Antonija

hrvatski

Problemi u ponašanju djece i mladih i odgovori društva: višestruke perspektive

Cilj rada bio je usmjeren na upoznavanje višestrukih perspektiva različitih dionika društva o pojavi, tijeku i promjenama problema u ponašanju kod djece i mladih danas u Hrvatskoj te načinima suočavanja društva s tom pojavom i učinkovitosti društvenih intervencija. Primijenjena je kvalitativna metodologija istraživanja te su provedeni intervjui i fokusne skupine s ukupno 140 sudionika (djece, roditelja, učitelja, stručnjaka, novinara i političara – donositelja odluka). Podaci su obrađeni po načelima kvalitativne tematske analize, a rezultati su dali odgovore na postavljena istraživačka pitanja. Višeperspektivnost se u ovom istraživanju pokazala važnom za upoznavanje načina na koji se pojava razumije, njenih ishodišta i posljedica te ukazivanje na ono što ne funkcionira, odnosno, dijelom i što bi trebalo poduzeti da se pojava ublaži. Ujednačenost perspektiva pokazala se u odnosu na svijest o složenosti problema i neprimjerenosti njegovog rješavanja te u odnosu na vrijednosnu konfuziju i besperspektivnost. Kad je riječ o načinima rješavanja i suočavanja s tom pojavom, sudionici istraživanja različito vide što treba poduzeti o čemu se u zaključku rada diskutira

djeca i mladi; problemi u ponašanju; višestruke perspektive; kvalitativna metodologija

nije evidentirano

engleski

Children and youth with behavioral problems: the multiple perspectives approach

nije evidentirano

children and youth; behavioral problems; multiple perspectives; qualitative methods

nije evidentirano

Podaci o izdanju

20 (1)

2012.

49-62

objavljeno

1330-2604

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice