Mjerenje kvalitete u javnoj upravi (CROSBI ID 605969)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Legčević, Jelena ; Mujić, Nihada ; Mikrut, Martina
hrvatski
Mjerenje kvalitete u javnoj upravi
U radu su prezentirani rezultati istraživanja provedeni u okviru izbornog predmeta Upravljanje kvalitetom u javnom sektoru specijalističkog diplomskog stručnog studija pri Pravnom fakultetu u Osijeku. Radi se o novom studijskom programu iz 2011. godine čiji izborni predmet Upravljanje kvalitetom u javnom sektoru, bira više od 80% upisanih studenata, mahom djelatnika javne uprave u Republici Hrvatskoj. Rad sadržava cjelovitu analizu svih dimenzija kvalitete u javnoj upravi: strategija, organizacijska struktura, upravljaje ljudskim potencijalima, upravljanje i vodstvo te suradnja mjerenih na skalama percepcije i očekivanja u okviru KVALIMETAR mjernog instrumenta, specijalno prilagođenog za sektor javne uprave. Rezultati istraživanja pokazuju da je na ukupnom uzorku ispitanika (n=305) zabilježen najveći jaz (razlika percepcije i očekivanja) upravo u okviru dimenzije upravljanje ljudskim potencijalima koji predstavlja polaznu točku i prostor za moguća poboljašnja, a u cilju povećanja sveukupne kvalitete u javnoj upravi u RH.
javna uprava; mjerni instrument; kvaliteta
nije evidentirano
engleski
Measuring quality in public setor
nije evidentirano
public administration; measuring instrument; quality
nije evidentirano
Podaci o prilogu
583-593.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kvalitetom protiv recesije
Miroslav Drljača
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete
978-953-57036-3-1
Podaci o skupu
14. međunarodni simpozij o kvaliteti
predavanje
21.03.2013-22.03.2013
Rovinj, Hrvatska