Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Prati li reforma učenja reformu visokog obrazovanja? (CROSBI ID 200803)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Piršl, Elvi ; Ambros-Randić, Neala Prati li reforma učenja reformu visokog obrazovanja? // Informatologia. Separat speciale, 43 (2010), 212-218

Podaci o odgovornosti

Piršl, Elvi ; Ambros-Randić, Neala

hrvatski

Prati li reforma učenja reformu visokog obrazovanja?

Cilj je ovoga rada utvrditi je li reforma visokog obrazovanja, poznata pod imenom Bolonjski proces, utjecala na promjene u pristupu učenju. Istraživanje je provedeno na ukupnom uzorku od 216 studentica i studenata Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli od čega je 93 onih koji su studirali po programu prije uvođenja bolonjskog procesa i 123 polaznika koji su studirali po novom visokoškolskom programu temeljenom na načelima Bolonjske deklaracije. Za ispitivanje njihovih strategija učenja primijenjen je upitnik čije subskale procjenjuju organizaciju, fleksibilnost u učenju, način obrade informacija, upotrebu pomagala, aktivno sudjelovanje u nastavi, te motiviranost i anksioznost. Analize rezultata ukazale su na postojanje statistički značajnih razlika među skupinama u korist polaznika novog sustava studiranja: studenti koji studiraju po bolonjskom sustavu značajno se više koriste pomagalima, više obrađuju sadržaj, fleksibilniji su u učenju, aktivniji i motiviraniji od svojih prethodnika. Dobivene razlike razmatrane su u kontekstu promijenjenih uvjeta studiranja i novoga sustava visokog obrazovanja.

Bolonjski proces ; motivacija ; poučavanje ; strategije učenja ; anksioznost

nije evidentirano

engleski

Are the reforms in learning compatible with the reforms in higher education?

nije evidentirano

Bologna process ; motivation ; teaching ; learning strategies ; anxiety

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43

2010.

212-218

objavljeno

1332-1463

Povezanost rada

Pedagogija