Konkretizacija odgojno-obrazovnih ishoda kao polazište za unutarnju evaluaciju (CROSBI ID 383146)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Buhin, Monika
Matijević, Milan
Rajić, Višnja
hrvatski
Konkretizacija odgojno-obrazovnih ishoda kao polazište za unutarnju evaluaciju
Ovaj je rad podijeljen na dva dijela, teorijski i istraživački. Teorijski dio započinje definiranjem temeljnih pedagoških pojmova vezanih uz ovaj rad. Prikazan je Nacionalni okvirni kurikulum te su navedene i objašnjene vrste evaluacije. Isto tako, navedeni su i odgojno-obrazovni ciljevi za vizualne umjetnosti i dizajn (nastavni predmet likovna kultura) koji spadaju u umjetničko područje prema Nacionalnom okvirnom kurikulumu. U drugom dijelu ovog rada izneseni su rezultati istraživanja provedenog među na prigodnom uzorku, učenicima osnovnoškolske dobi (N = 25). Cilj istraživanja bio je ispitati utjecaj konkretizacije odgojno-obrazovnih ishoda na unutarnju evaluaciju u nastavi likovne kulture. Konkretizacija odgojno-obrazovnih ishoda ključna je kao polazište za unutarnju evaluaciju u odgojno-obrazovnom procesu. Bez konkretiziranih odgojno-obrazovnih ishoda, bilo bi teže ocijeniti učeničko znanje ili praktičan rad.
unutarnja evaluacija; konkretizacija odgojno-obrazovnih ishoda; likovna kultura; osnovna škola;
nije evidentirano
engleski
Defining educational outcomes as a bases for internal evaluation
nije evidentirano
internal evaluation; defining of educationa outcomes; art education; primary school
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
01.01.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb