Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Konkretizacija odgojno-obrazovnih ishoda kao polazište za unutarnju evaluaciju (CROSBI ID 383146)

Ocjenski rad | diplomski rad

Buhin, Monika Konkretizacija odgojno-obrazovnih ishoda kao polazište za unutarnju evaluaciju / Matijević, Milan (mentor); Rajić, Višnja (neposredni voditelj). Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2013

Podaci o odgovornosti

Buhin, Monika

Matijević, Milan

Rajić, Višnja

hrvatski

Konkretizacija odgojno-obrazovnih ishoda kao polazište za unutarnju evaluaciju

Ovaj je rad podijeljen na dva dijela, teorijski i istraživački. Teorijski dio započinje definiranjem temeljnih pedagoških pojmova vezanih uz ovaj rad. Prikazan je Nacionalni okvirni kurikulum te su navedene i objašnjene vrste evaluacije. Isto tako, navedeni su i odgojno-obrazovni ciljevi za vizualne umjetnosti i dizajn (nastavni predmet likovna kultura) koji spadaju u umjetničko područje prema Nacionalnom okvirnom kurikulumu. U drugom dijelu ovog rada izneseni su rezultati istraživanja provedenog među na prigodnom uzorku, učenicima osnovnoškolske dobi (N = 25). Cilj istraživanja bio je ispitati utjecaj konkretizacije odgojno-obrazovnih ishoda na unutarnju evaluaciju u nastavi likovne kulture. Konkretizacija odgojno-obrazovnih ishoda ključna je kao polazište za unutarnju evaluaciju u odgojno-obrazovnom procesu. Bez konkretiziranih odgojno-obrazovnih ishoda, bilo bi teže ocijeniti učeničko znanje ili praktičan rad.

unutarnja evaluacija; konkretizacija odgojno-obrazovnih ishoda; likovna kultura; osnovna škola;

nije evidentirano

engleski

Defining educational outcomes as a bases for internal evaluation

nije evidentirano

internal evaluation; defining of educationa outcomes; art education; primary school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

01.01.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija