Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 671006

Konkretizacija odgojno-obrazovnih ishoda kao polazište za unutarnju evaluaciju


Buhin, Monika
Konkretizacija odgojno-obrazovnih ishoda kao polazište za unutarnju evaluaciju 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


Naslov
Konkretizacija odgojno-obrazovnih ishoda kao polazište za unutarnju evaluaciju
(Defining educational outcomes as a bases for internal evaluation)

Autori
Buhin, Monika

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
2013

Godina
2013

Stranica
44

Mentor
Matijević, Milan

Neposredni voditelj
Rajić, Višnja

Ključne riječi
Unutarnja evaluacija; konkretizacija odgojno-obrazovnih ishoda; likovna kultura; osnovna škola;
(Internal evaluation; defining of educationa outcomes; art education; primary school)

Sažetak
Ovaj je rad podijeljen na dva dijela, teorijski i istraživački. Teorijski dio započinje definiranjem temeljnih pedagoških pojmova vezanih uz ovaj rad. Prikazan je Nacionalni okvirni kurikulum te su navedene i objašnjene vrste evaluacije. Isto tako, navedeni su i odgojno-obrazovni ciljevi za vizualne umjetnosti i dizajn (nastavni predmet likovna kultura) koji spadaju u umjetničko područje prema Nacionalnom okvirnom kurikulumu. U drugom dijelu ovog rada izneseni su rezultati istraživanja provedenog među na prigodnom uzorku, učenicima osnovnoškolske dobi (N = 25). Cilj istraživanja bio je ispitati utjecaj konkretizacije odgojno-obrazovnih ishoda na unutarnju evaluaciju u nastavi likovne kulture. Konkretizacija odgojno-obrazovnih ishoda ključna je kao polazište za unutarnju evaluaciju u odgojno-obrazovnom procesu. Bez konkretiziranih odgojno-obrazovnih ishoda, bilo bi teže ocijeniti učeničko znanje ili praktičan rad.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Milan Matijević, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb