Jednakost mogućnosti pristupa visokoškolskom obrazovanju u republici hrvatskoj (CROSBI ID 383124)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Večerić, Petra
Domović, Vlatka
Rajić, Višnja
hrvatski
Jednakost mogućnosti pristupa visokoškolskom obrazovanju u republici hrvatskoj
Ovaj je rad podijeljen na teorijski i istraživački dio. U teorijskom dijelu rada pojašnjen je sustav obrazovanja Hrvatske s naglaskom na visoko obrazovanje, pojam ljudskih prava s posebnim naglaskom prava na visoko obrazovanje u Hrvatskoj. Objašnjena su i prava osjetljivih skupina među kojima se detaljnije govori o djeci i mladima bez odgovarajuće roditeljske skrbi. Stavljen je naglasak na jednakost mogućnosti pristupa visokom obrazovanju pri čemu se uspoređuju mogućnosti za visoko obrazovanje djece i mladih bez odgovarajuće roditeljske skrbi s mogućnostima mladih za koje skrbe roditelji. U drugom dijelu rada izneseni su rezultati istraživanja o stavovima djece i mladih bez odgovarajuće roditeljske skrbi o daljnjem školovanju nakon završetka srednje škole te o procjeni vlastitih mogućnosti za daljnjim obrazovanjem. Ispitivali su se i stavovi o financijskoj sigurnosti, riješenom stambenom pitanju nakon završene srednje škole, skrbi države za osiguravanjem mogućnosti za daljnjim školovanjem. Za svaku pojedinu tvrdnju iz upitnika objašnjeni su statistički obrađeni podatci. Važniji rezultati prikazani su uz pomoć grafikona. Na kraju istraživanja uspoređeni su stavovi mladih bez odgovarajuće roditeljske skrbi (štićenika domova) i mladih za koje skrbe roditelji.
visoko obrazovanje; pristup; ljudska prava; mladi bez odgovarajuće roditeljske skrbi
nije evidentirano
engleski
Equality of access to higher education in the Republic of Croatia
nije evidentirano
higher educatio; n access; human rights; youth without parental care
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
01.01.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb