Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 670924

Pravedna trgovina i pravo na rad kao elementi odgoja za ljudska prava i demokratsko građanstvo u primarnom obrazovanju


Katušić, Ana
Pravedna trgovina i pravo na rad kao elementi odgoja za ljudska prava i demokratsko građanstvo u primarnom obrazovanju, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 670924 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pravedna trgovina i pravo na rad kao elementi odgoja za ljudska prava i demokratsko građanstvo u primarnom obrazovanju
(Fair trade and the right to work as elements of human rights education and education for democratic citizenship in primary education)

Autori
Katušić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
2013

Godina
2013

Stranica
60

Mentor
Domović, Vlatka

Neposredni voditelj
Rajić, Višnja

Ključne riječi
ljudska prava; dječja prava; pravo na rad; pravedna trgovina (fair trade)
(human rights; children's rights; the right to work; fair trade)

Sažetak
Ovaj rad podijeljen je na teorijski i istraživački dio. Teorijski dio započinje definiranjem pojma ljudska prava, te navođenjem osnovne podjele ljudskih prava. Kao izrazito važna, navedena su prava djece, dodatno definirana i uređena zakonskim dokumentima. Pritom se misli na pravo na obrazovanje (u sklopu kojeg se posebno obrađuje odgoj i obrazovanje za ljudska prava i građanski odgoj u osnovnoj školi), te na zaštitna prava djece. Također, poseban naglasak stavljen je na pravo čovjeka na rad. Pojašnjena je osnovna terminologija i objašnjena su osnovna načela o radu. Kao rezultat navedenih pojmova, objašnjen je pojam pravedne trgovine, tj. fair trade, kao direktna posljedica poštivanja temeljnih ljudskih prava, kao što su pravo na rad, tj. pravo čovjeka da dobije naknadu za svoj rad. U drugom dijelu rada izneseni su rezultati istraživanja provedenog među učenicima osnovnoškolskog uzrasta. Cilj istraživanja bio je utvrditi razinu informiranosti učenika o prethodno spomenutim pojmovima. Za potrebe ovog istraživanja provedeno je anketno ispitivanje, te radionica na temu ljudskih prava i prava na rad. Odgovori na pitanja otvorenog tipa dodatno su pojašnjeni deskriptivnom analizom. Važniji rezultati prikazani su uz pomoć grafikona.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271168-1700 - Izrada nacionalnog standarda profesionalnih kompetencija nastavnika (Vlatka Domović, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vlatka Domović (mentor)

Avatar Url Višnja Rajić (mentor)

Citiraj ovu publikaciju

Katušić, Ana
Pravedna trgovina i pravo na rad kao elementi odgoja za ljudska prava i demokratsko građanstvo u primarnom obrazovanju, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Katušić, A. (2013) 'Pravedna trgovina i pravo na rad kao elementi odgoja za ljudska prava i demokratsko građanstvo u primarnom obrazovanju', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Katu\v{s}i\'{c}, A.}, year = {2013}, pages = {60}, keywords = {human rights, children's rights, the right to work, fair trade}, title = {Fair trade and the right to work as elements of human rights education and education for democratic citizenship in primary education}, keyword = {human rights, children's rights, the right to work, fair trade}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font