Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Fair trade and the right to work as elements of human rights education and education for democratic citizenship in primary education (CROSBI ID 383122)

Ocjenski rad | diplomski rad

Katušić, Ana Fair trade and the right to work as elements of human rights education and education for democratic citizenship in primary education / Domović, Vlatka (mentor); Rajić, Višnja (neposredni voditelj). Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2013

Podaci o odgovornosti

Katušić, Ana

Domović, Vlatka

Rajić, Višnja

engleski

Fair trade and the right to work as elements of human rights education and education for democratic citizenship in primary education

Ovaj rad podijeljen je na teorijski i istraživački dio. Teorijski dio započinje definiranjem pojma ljudska prava, te navođenjem osnovne podjele ljudskih prava. Kao izrazito važna, navedena su prava djece, dodatno definirana i uređena zakonskim dokumentima. Pritom se misli na pravo na obrazovanje (u sklopu kojeg se posebno obrađuje odgoj i obrazovanje za ljudska prava i građanski odgoj u osnovnoj školi), te na zaštitna prava djece. Također, poseban naglasak stavljen je na pravo čovjeka na rad. Pojašnjena je osnovna terminologija i objašnjena su osnovna načela o radu. Kao rezultat navedenih pojmova, objašnjen je pojam pravedne trgovine, tj. fair trade, kao direktna posljedica poštivanja temeljnih ljudskih prava, kao što su pravo na rad, tj. pravo čovjeka da dobije naknadu za svoj rad. U drugom dijelu rada izneseni su rezultati istraživanja provedenog među učenicima osnovnoškolskog uzrasta. Cilj istraživanja bio je utvrditi razinu informiranosti učenika o prethodno spomenutim pojmovima. Za potrebe ovog istraživanja provedeno je anketno ispitivanje, te radionica na temu ljudskih prava i prava na rad. Odgovori na pitanja otvorenog tipa dodatno su pojašnjeni deskriptivnom analizom. Važniji rezultati prikazani su uz pomoć grafikona.

human rights; children's rights; the right to work; fair trade

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

01.01.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija