Fair trade and the right to work as elements of human rights education and education for democratic citizenship in primary education (CROSBI ID 383122)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Katušić, Ana
Domović, Vlatka
Rajić, Višnja
engleski
Fair trade and the right to work as elements of human rights education and education for democratic citizenship in primary education
Ovaj rad podijeljen je na teorijski i istraživački dio. Teorijski dio započinje definiranjem pojma ljudska prava, te navođenjem osnovne podjele ljudskih prava. Kao izrazito važna, navedena su prava djece, dodatno definirana i uređena zakonskim dokumentima. Pritom se misli na pravo na obrazovanje (u sklopu kojeg se posebno obrađuje odgoj i obrazovanje za ljudska prava i građanski odgoj u osnovnoj školi), te na zaštitna prava djece. Također, poseban naglasak stavljen je na pravo čovjeka na rad. Pojašnjena je osnovna terminologija i objašnjena su osnovna načela o radu. Kao rezultat navedenih pojmova, objašnjen je pojam pravedne trgovine, tj. fair trade, kao direktna posljedica poštivanja temeljnih ljudskih prava, kao što su pravo na rad, tj. pravo čovjeka da dobije naknadu za svoj rad. U drugom dijelu rada izneseni su rezultati istraživanja provedenog među učenicima osnovnoškolskog uzrasta. Cilj istraživanja bio je utvrditi razinu informiranosti učenika o prethodno spomenutim pojmovima. Za potrebe ovog istraživanja provedeno je anketno ispitivanje, te radionica na temu ljudskih prava i prava na rad. Odgovori na pitanja otvorenog tipa dodatno su pojašnjeni deskriptivnom analizom. Važniji rezultati prikazani su uz pomoć grafikona.
human rights; children's rights; the right to work; fair trade
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
01.01.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb