Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Satisfaction with CRM implementation in Croatian companies (CROSBI ID 605727)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Mandić Miroslav Satisfaction with CRM implementation in Croatian companies // Book of Abstacts 2nd International M-Sphere Conference for Multidisciplinarity in Science and Business / Vranešević, Tihomir ; Peručić Doris ; Mandić Miroslav: Hudina Boris et al. (ur.). Zagreb: Accent Press, 2013. str. 74-74

Podaci o odgovornosti

Mandić Miroslav

engleski

Satisfaction with CRM implementation in Croatian companies

Satisfaction with CRM implementation in Croatian companies

Customer Relationship Management; CRM; implementation; expectations; satisfaction

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

74-74.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Book of Abstacts 2nd International M-Sphere Conference for Multidisciplinarity in Science and Business

Vranešević, Tihomir ; Peručić Doris ; Mandić Miroslav: Hudina Boris ; Plantić Tadić Diana

Zagreb: Accent Press

978-953-7930-01-1

Podaci o skupu

2nd International M-SpHERE Conference for Multidisciplinarity in Science and Business

predavanje

10.10.2013-12.10.2013

Dubrovnik, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija