Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odumire li država na krivim mjestima? Kriza političkog autoriteta javnog školstva (CROSBI ID 50136)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Raunić, Raul Odumire li država na krivim mjestima? Kriza političkog autoriteta javnog školstva // Dileme obrazovanja za demokraciju:što će škola demokraciji, što će demokracija školi? / Dvornik, Srđan i Uzelac, Maja (ur.). Zagreb: Heinrich-Böll-Stiftung, 2003. str. 115-120

Podaci o odgovornosti

Raunić, Raul

hrvatski

Odumire li država na krivim mjestima? Kriza političkog autoriteta javnog školstva

Povezanost između javnog školstva i demokracije autor razmatra na dvije povezane: 1.) na razini reprodukcije demokratske političke kulture ; i 2.) na razini unutar-školskog demokratskog ustrojstva. U prvom je planu problem prve razine. Dužnosti demokratskoga političkog autoriteta javnog školstva su osigurati uvjete za stvaranje spoznajnih i karakternih sposobnosti autonomije pojedinca. Takva svrha demokratskog autoriteta javnog školstva objedinjuje dvije komplementarne zadaće: a) osigurati pretpostavke za očuvanje vrijednosnog pluralizma u društvu ; b) promicati političke vrline ili vrline javne moralnosti, koje počivaju na uzajamno prihvatljivim razlozima, te omogućavaju reprodukciju političke slobode za svaku razboritu koncepciju dobrog života. Pri tome su isključene one koncepcije koje ne prihvaćaju temeljne demokratske političke vrline, jer biti tolerantan, ne znači dopuštati sve stilove života, nego i reagirati na one stilove života koji ugrožavaju demokratski okvir političkog djelovanja. Razumljivo je da će, zbog razloga kulturne koherencije, određene razborite koncepcija dobrog života biti sadržajno zastupljenije, ali to ne znači da zbog toga trebaju biti protumačene kao vrijednosno superiornije.

javno školstvo, demokracija, odgojne i političke vrline

nije evidentirano

engleski

Does the state withdraw away on the wrong side? Crises of the political authority in the sphere of public education

nije evidentirano

public education, democracy, educational and political virtues

nije evidentirano

Podaci o prilogu

115-120..

objavljeno

Podaci o knjizi

Dvornik, Srđan i Uzelac, Maja

Zagreb: Heinrich-Böll-Stiftung

2003.

953-98520-2-1

Povezanost rada

Pedagogija, Filozofija