Usporedba Dick i Carey odgojno-obrazovnog modela s modelima koji se koriste prilikom kreiranja udžbenika u Hrvatskoj (CROSBI ID 605654)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kolak, Ante
hrvatski
Usporedba Dick i Carey odgojno-obrazovnog modela s modelima koji se koriste prilikom kreiranja udžbenika u Hrvatskoj
Udžbenici kao izvor znanja, unatoč prodoru nastavne tehnike i tehnologije te brojnim kritikama i odbacivanjima od strane pojedinih alternativnih odgojno-obrazovnih pravaca, i dalje se objavljuju, čak i u onim zemljama u kojima je nastavna tehnologija otišla najdalje. Promjene u školi i nastavi izravno određuju sudbinu udžbenika, pa se tako i nedavne promjene u hrvatskom školstvu reflektiraju na kreiranje, koncepciju i dizajn odgojno-obrazovnih sadržaja udžbenika. U radu su predstavljeni elementi popularnog Dick i Carey modela odgojno-obrazovnog dizajna. Analizom odgojno-obrazovnog dizajna udžbenika prirode i društva u hrvatskim osnovnim školama učinjena je komparacija s elementima navedenoga modela. U ovom se radu pokušavaju, na temelju navedene komparacije, izdvojiti dodirne točke te osvijestiti važnost modela kreiranja udžbenika koji će doprinijeti izgradnji udžbeničke teorije i standarda.
udžbenik; nastava; Dick i Carey model
nije evidentirano
engleski
Comparison of the Dick and Carey Instructional Design Model with the models used when creating textbooks in Croatia
nije evidentirano
textbook; teaching process; The Dich and Carey model
nije evidentirano
Podaci o prilogu
285-295.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Previšić, Vlatko ; Hrvatić, Neven ; Šoljan, Nikša Nikola
Zagreb: Hrvatski planinarski savez
978-953-99167-1-6
Podaci o skupu
Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja - Prvi kongres pedagoga Hrvatske
predavanje
19.09.2007-21.09.2007
Zagreb, Hrvatska