Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suvremene tendencije nastavnog procesa u Hrvatskoj (CROSBI ID 200568)

Prilog u časopisu | stručni rad

Kolak, Ante Suvremene tendencije nastavnog procesa u Hrvatskoj // Zrno (Zagreb), 19 (2007), 78-79(104-105); 33-37

Podaci o odgovornosti

Kolak, Ante

hrvatski

Suvremene tendencije nastavnog procesa u Hrvatskoj

Predmet proučavanja u ovome radu je nastavni proces kao vječno aktualna didaktička tema. Autor je u ovom radu krenuo u potragu za školama u kojima se odvija najbolja nastava, prije čega je morao odgovoriti na pitanje što je to dobra nastava služeći se poznatim Meyerovim određenjem dobre nastave. Izdvaja roditelje, pored znanstvenika, kao najbolje pronalazače škola s najboljom nastavom vodeći se visokim motivom dobrobiti za njihovu djecu. Izdvaja razliku ocjenjivanja u školi, tj. školskog uspjeha i uspoređuje ga sa životnim uspjehom. Izdvaja kategorije: marljivost, spremnost na rizik, strpljivost, ustrajnost, istinoljubivost, dobronamjernost kao kategorije koje nisu precizno određene koordinatama školskog programa ali ipak u velikoj mjeri utječu na životni uspjeha..Osuvremeniti nastavni rad u školama postavlja kao imperativ dajući osnovne smjernice u tim promjenama. U radu se služi naslovima popularnih knjiga: Dole škola, Humana škola, Mijenjajmo naše škole, Kvalitetna škola, kako bi ukazao na smjer budućih potrebnih promjena. „Staru“ nastavu dovodi u živ odnos s „novom“ nastavom te obogaćuje rad s poticajnim dodacima koji će učiteljima zasigurno pomoći pri zahtjevima koji se pred njih postavljaju. Rad završava promišljanjem o učiteljima, kao najznačajnijim nositeljima promjena o kojima je autor pisao.

nastava; učitelj; roditelj

nije evidentirano

engleski

Modern tendencies of the teaching process in Croatia

nije evidentirano

teaching process; teacher; parents

nije evidentirano

Podaci o izdanju

19 (78-79(104-105))

2007.

33-37

objavljeno

0353-636X

Povezanost rada

Pedagogija