Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poželjne osobine razrednika i stil vođenja razrednog odjela (CROSBI ID 200566)

Prilog u časopisu | stručni rad

Kolak, Ante Poželjne osobine razrednika i stil vođenja razrednog odjela // Zrno (Zagreb), 20 (2009), 87 (113); 5-7

Podaci o odgovornosti

Kolak, Ante

hrvatski

Poželjne osobine razrednika i stil vođenja razrednog odjela

Rad se bavi problematikom razredništva s posebnim osvrtom na stilove vođenja. U uvodnom se dijelu autor pita koje osobine čine nastavnika dobrim razrednikom te pozivajući se na empirijska istraživanja daje odgovor na postavljeno pitanje. Poželjne osobine nastavnika promatrane su sa različitih stajališta od kojeg je posebna pozornost stavljena na stajalište učenika - koji i ima najveća očekivanja. Autor izdvaja ulogu razrednika kao i opseg razredničkih poslova te naglašava važnost stila vođenja razrednog odjela. Bez obzira što autor ukazuje na mogućnost da svaki razrednik ima svoj osobni stil vođenja, sve razredničke stilove klasificira u tri kategorije: autoritativni, demokratski i stihijski stil. Za svaku navedenu skupinu daje detaljan opis razredničkih ponašanja, karakteristika i specifičnih situacija. Izdvaja važnost razrednog ozračja i dovodi ga u vezu s razredništvom. Navodi 11 kategorija razredničkih postupaka koji ne daju najpoželjnije rezultate. Rad završava futurološkim promišljanjima o razredništvu i otvaranjem novog istraživačkog pitanja usmjeren na uzorak ispitanika – razrednika te ukazuje na potrebu pomoći nastavnicima- razrednicima u obavljaju ove zahtjevne pedagoške zadaće.

Vođenje razrednog odjela; učitelj-razrednik

nije evidentirano

engleski

Form master's desirable traits and his/her classroom leadership style

nije evidentirano

Classroom leadership; teacher

nije evidentirano

Podaci o izdanju

20 (87 (113))

2009.

5-7

objavljeno

0353-636X

Povezanost rada

Pedagogija