Istraživanja očekivanja i zadovoljstva studenata diplomskog studija smjera marketing (CROSBI ID 605615)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mandić, Miroslav ; Pavlović, Ana
hrvatski
Istraživanja očekivanja i zadovoljstva studenata diplomskog studija smjera marketing
U posljednjih nekoliko godina u području visokoškolskog obrazovanja se sve više zaoštrava konkurencija te se kao temelj opstanka na sve zahtjevnijem tržištu nameće potreba za sve većom usmjerenosti na zadovoljstvo studenata. S ciljem privlačenja i zadržavanja studenata istraživanje očekivanja i zadovoljstva studenata predstavlja osnovu za uspješno poslovanje. U skladu s navedenim, na diplomskom studiju smjera marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu provedeno je istraživanje na prigodnom uzorku od 116 ispitanika. Istraživanje je provedeno u dva vala, na početku i na kraju semestra, na istim ispitanicima. Rezultati provedenog istraživanja objektivno pokazuju koja su očekivanja studenata završnih godina, u kojoj su mjeri ona ispunjena te su kao takvi korisni i primjenjivi za sve fakultete koji primjenjuju Bolonjski proces. Na temelju provedenog istraživanja moguće je zaključiti da su očekivanja studenata svakim danom sve veća te da je potrebno puno truda da bi se dosegla željena razina zadovoljstva. Rezultati istraživanja upućuju na važnost primjene temeljnih marketinških načela i kontinuiranog istraživanja očekivanja i zadovoljstva studenata.
visoko obrazovanje; iskustvo studenata; zadovoljstvo; evaluacija
nije evidentirano
engleski
Research expectations and satisfaction of marketing graduate students
nije evidentirano
high education; students experiance; satisfaction; evaluation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
47-49.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Čavrak, Vladimir ; Gelo, Tomislav
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-6025-65-7
Podaci o skupu
Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj – jučer, danas, sutra
predavanje
29.11.2012-29.11.2012
Zagreb, Hrvatska