Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanja očekivanja i zadovoljstva studenata diplomskog studija smjera marketing (CROSBI ID 605615)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Mandić, Miroslav ; Pavlović, Ana Istraživanja očekivanja i zadovoljstva studenata diplomskog studija smjera marketing // Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra / Čavrak, Vladimir ; Gelo, Tomislav (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 47-49

Podaci o odgovornosti

Mandić, Miroslav ; Pavlović, Ana

hrvatski

Istraživanja očekivanja i zadovoljstva studenata diplomskog studija smjera marketing

U posljednjih nekoliko godina u području visokoškolskog obrazovanja se sve više zaoštrava konkurencija te se kao temelj opstanka na sve zahtjevnijem tržištu nameće potreba za sve većom usmjerenosti na zadovoljstvo studenata. S ciljem privlačenja i zadržavanja studenata istraživanje očekivanja i zadovoljstva studenata predstavlja osnovu za uspješno poslovanje. U skladu s navedenim, na diplomskom studiju smjera marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu provedeno je istraživanje na prigodnom uzorku od 116 ispitanika. Istraživanje je provedeno u dva vala, na početku i na kraju semestra, na istim ispitanicima. Rezultati provedenog istraživanja objektivno pokazuju koja su očekivanja studenata završnih godina, u kojoj su mjeri ona ispunjena te su kao takvi korisni i primjenjivi za sve fakultete koji primjenjuju Bolonjski proces. Na temelju provedenog istraživanja moguće je zaključiti da su očekivanja studenata svakim danom sve veća te da je potrebno puno truda da bi se dosegla željena razina zadovoljstva. Rezultati istraživanja upućuju na važnost primjene temeljnih marketinških načela i kontinuiranog istraživanja očekivanja i zadovoljstva studenata.

visoko obrazovanje; iskustvo studenata; zadovoljstvo; evaluacija

nije evidentirano

engleski

Research expectations and satisfaction of marketing graduate students

nije evidentirano

high education; students experiance; satisfaction; evaluation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

47-49.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Čavrak, Vladimir ; Gelo, Tomislav

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6025-65-7

Podaci o skupu

Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj – jučer, danas, sutra

predavanje

29.11.2012-29.11.2012

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija