Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pluralizam stilova i tehnika u solo pjesmi Ive Lhotke-Kalininskoga: Od folklornih stilizacija do dodekafonije (CROSBI ID 50050)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Kos, Koraljka Pluralizam stilova i tehnika u solo pjesmi Ive Lhotke-Kalininskoga: Od folklornih stilizacija do dodekafonije // New unknown music. Essays in Honour of Nikša Gligo / Nova napoznata glazba. Svečani zbornik za Nikšu Gliga / Davidović, Dalibor ; Bezić, Nada (ur.). Zagreb: DAF, 2012. str. 129-138

Podaci o odgovornosti

Kos, Koraljka

hrvatski

Pluralizam stilova i tehnika u solo pjesmi Ive Lhotke-Kalininskoga: Od folklornih stilizacija do dodekafonije

Vokalni opus Ive Lhotke-Kalinskoga (1913-1987) svojom raznovrsnošću rekapitulira zbivanja u hrvatskoj glazbi njegova vremena: uz stilizirani folklor nalazimo u njemu i romantičku tradiciju, ekspresionizam uz primjenu dodekafonije i nadogradnju na glazbeni realizam 19. i 20. stoljeća. Pripadao je generaciji hrvatskih skladatelja, koji su šezdesetih godina rabili dodekafonsku tehniku, a vokalni ciklus "Ojađena svirala" (1957.) jedan je od najranijih primjera ove tehnike u Hrvatskoj.

Ivo Lhotka-Kalinski, solo pjesme, romantička tradicija, stilizirani folklor, ekspresionizam, dodekafonija

nije evidentirano

engleski

Plurality of Styles and Tehniques in Ivo Lhotka-Kalinsk's solo song: From Folklore Stylisations to Dodecaphony

nije evidentirano

Ivo Lhotka-Kalinski, romantic tradition, stylised folklore, expresionism, dodecaphony

nije evidentirano

Podaci o prilogu

129-138.

objavljeno

Podaci o knjizi

Davidović, Dalibor ; Bezić, Nada

Zagreb: DAF

2012.

978-953-6956-29-6

Povezanost rada

nije evidentirano