Pluralizam stilova i tehnika u solo pjesmi Ive Lhotke-Kalininskoga: Od folklornih stilizacija do dodekafonije (CROSBI ID 50050)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kos, Koraljka
hrvatski
Pluralizam stilova i tehnika u solo pjesmi Ive Lhotke-Kalininskoga: Od folklornih stilizacija do dodekafonije
Vokalni opus Ive Lhotke-Kalinskoga (1913-1987) svojom raznovrsnošću rekapitulira zbivanja u hrvatskoj glazbi njegova vremena: uz stilizirani folklor nalazimo u njemu i romantičku tradiciju, ekspresionizam uz primjenu dodekafonije i nadogradnju na glazbeni realizam 19. i 20. stoljeća. Pripadao je generaciji hrvatskih skladatelja, koji su šezdesetih godina rabili dodekafonsku tehniku, a vokalni ciklus "Ojađena svirala" (1957.) jedan je od najranijih primjera ove tehnike u Hrvatskoj.
Ivo Lhotka-Kalinski, solo pjesme, romantička tradicija, stilizirani folklor, ekspresionizam, dodekafonija
nije evidentirano
engleski
Plurality of Styles and Tehniques in Ivo Lhotka-Kalinsk's solo song: From Folklore Stylisations to Dodecaphony
nije evidentirano
Ivo Lhotka-Kalinski, romantic tradition, stylised folklore, expresionism, dodecaphony
nije evidentirano
Podaci o prilogu
129-138.
objavljeno
Podaci o knjizi
Davidović, Dalibor ; Bezić, Nada
Zagreb: DAF
2012.
978-953-6956-29-6