Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Emocionalne reakcije učenika vezane uz proces evaluacije (CROSBI ID 605476)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kolak, Ante Emocionalne reakcije učenika vezane uz proces evaluacije. Ljubljana: EDUvision, 2013

Podaci o odgovornosti

Kolak, Ante

hrvatski

Emocionalne reakcije učenika vezane uz proces evaluacije

Ovaj rad bavi se problematikom emocionalnih reakcija unutar školskog sustava. Nastavni proces je mjesto odvijanja mnogih događanja, koja uključuju uspjeh i neuspjeh, ugodu i neugodu, neočekivane rezultate i iznenadne događaje. Ta događanja predstavljaju moguće povode za pojavu raznih emocija koje mogu biti uzrok određenih ponašanjima. Emocije značajno utječu na učenje i poučavanje. Učenici su uspješniji u nastavnim aktivnostima u kojima osjećaju radost i ugodu za razliku od dosade. Unutar ovoga širokog područja autor se usmjerava isključivo na emocionalne reakcije učenika i to u području vezanim uz nastavne ishode naglašavajući kako emocije vezane uz nastavne aktivnosti čine zasebno područje. Dio rada usmjeren je na proces evaluacije učenika. Pregledom emocionalnih reakcija učenika u radu su posebno izdvojene one emocionalne reakcije učenika koje su značajne za proces evaluacije: stid, strah, trema, nezadovoljstvo, zavist, razočaranje, nada.

evaluacija; emocionalne reakcije učenika; nastava; emocije postignuća; akademske emocije

nije evidentirano

engleski

Students’ emotional responses related to the evaluation process

nije evidentirano

evaluation; students’ emotional responses; teaching; achievement emotions; academic emotions

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Ljubljana: EDUvision

Podaci o skupu

Education vision & challenge for future generation

ostalo

28.11.2013-29.11.2013

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Pedagogija