Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Školska kultura kao čimbenik kvalitete škole (CROSBI ID 49921)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Kolak, Ante Školska kultura kao čimbenik kvalitete škole // Pedagogija i kultura - teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.). Zagreb: Hrvatski planinarski savez, 2013. str. 226-238

Podaci o odgovornosti

Kolak, Ante

hrvatski

Školska kultura kao čimbenik kvalitete škole

Školska kultura, kao jedan od mogućih pristupa analizi kvalitete škola, odnosi se na vrijednosti, vjerovanja i značenja koja se pripisuju iskustvima u školi. Posebna pozornost posvećuje se čimbenicima školske kulture: formalnoj i neformalnoj organizaciji, ličnosti sudionika te upravljanju školom. Razlikuje se školska kultura (makro razina) od razredne (mikro razina) i promišlja se o njihovoj međusobnoj povezanosti i među utjecajima, a škola i razred promatraju se kao sociokulturni sustavi. U empirijskom dijelu radu iznose se rezultati koji ukazuju na postojanje značajne razlike u kulturnim obilježjima naših škola koja se dovode u vezu s njihovom regionalnom pripadnošću. Rezultati ukazuju na neke propuste u školskom sustavu kao što je odsustvo jasnih kriterija i pokazatelja uspješnosti škola. Sveukupnost načina življenja škole pokazala se značajno različitom u glavnom gradu za razliku od nekih drugih regionalnih središta. Rad ukazuje na potrebu budućih istraživanja iz navedene problematike kao što su specifičnosti urbane školske kulture nasuprot ruralnoj.

školska kultura, razredna kultura, didaktička kultura, kvaliteta škole

nije evidentirano

engleski

School culture as a factor of school quality

nije evidentirano

school culture, classroom culture, didactic culture, school quality

nije evidentirano

Podaci o prilogu

226-238.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagogija i kultura - teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti

Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita

Zagreb: Hrvatski planinarski savez

2013.

978-953-99167-5-4

Povezanost rada

Pedagogija