Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Style of managing teaching process as classroom management determinator (CROSBI ID 200386)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Kolak, Ante Style of managing teaching process as classroom management determinator // Educatia Plus, 6 (2010), 2 (12); 201-218

Podaci o odgovornosti

Kolak, Ante

engleski

Style of managing teaching process as classroom management determinator

U području didaktike se često ističe kako kvaliteta nastave, između ostalog, ovisi o čimbeniku «vođenja razreda», tj. razrednom menadžmentu. Razrednom menadžmentu se u radu prilazi kao organizacijskoj, pedagoškoj i didaktičkoj kompetenciji koja se očituje u organizaciji nastave, u formiranju odgojno-obrazovnih ciljeva i zadaća nastavnoga procesa te u vještom odabiru nastavnih metoda i oblika rada. Metode nastave čest su predmet proučavanja didaktike - a pri tome se rjeđe istražuju stilovi poučavanja i upravljanja nastavom. Vođenje nastave moguće je primjenom određenoga stila upravljanja. Stil vođenja nastavnika znatno utječe na brojne odrednice nastavnoga procesa- razrednu klimu, disciplinu, suradnju s roditeljima... Empirijski dio ovoga rada ispitati će stavove ispitanika (učitelja) prema bitnoj odrednici razrednog menadžmenta - stilu upravljanja koji provode u nastavnoj praksi.

teaching process; classroom management; style of managing teaching process

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6 (2 (12))

2010.

201-218

objavljeno

1842-077X

Povezanost rada

Pedagogija