Style of managing teaching process as classroom management determinator (CROSBI ID 200386)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kolak, Ante
engleski
Style of managing teaching process as classroom management determinator
U području didaktike se često ističe kako kvaliteta nastave, između ostalog, ovisi o čimbeniku «vođenja razreda», tj. razrednom menadžmentu. Razrednom menadžmentu se u radu prilazi kao organizacijskoj, pedagoškoj i didaktičkoj kompetenciji koja se očituje u organizaciji nastave, u formiranju odgojno-obrazovnih ciljeva i zadaća nastavnoga procesa te u vještom odabiru nastavnih metoda i oblika rada. Metode nastave čest su predmet proučavanja didaktike - a pri tome se rjeđe istražuju stilovi poučavanja i upravljanja nastavom. Vođenje nastave moguće je primjenom određenoga stila upravljanja. Stil vođenja nastavnika znatno utječe na brojne odrednice nastavnoga procesa- razrednu klimu, disciplinu, suradnju s roditeljima... Empirijski dio ovoga rada ispitati će stavove ispitanika (učitelja) prema bitnoj odrednici razrednog menadžmenta - stilu upravljanja koji provode u nastavnoj praksi.
teaching process; classroom management; style of managing teaching process
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano