Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 669310

Style of managing teaching process as classroom management determinator


Kolak, Ante
Style of managing teaching process as classroom management determinator // Journal Plus Educatia, 6 (2010), 2 (12); 201-218 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


Naslov
Style of managing teaching process as classroom management determinator

Autori
Kolak, Ante

Izvornik
Journal Plus Educatia (1842-077X) 6 (2010), 2 (12); 201-218

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Teaching process; classroom management; style of managing teaching process

Sažetak
U području didaktike se često ističe kako kvaliteta nastave, između ostalog, ovisi o čimbeniku «vođenja razreda», tj. razrednom menadžmentu. Razrednom menadžmentu se u radu prilazi kao organizacijskoj, pedagoškoj i didaktičkoj kompetenciji koja se očituje u organizaciji nastave, u formiranju odgojno-obrazovnih ciljeva i zadaća nastavnoga procesa te u vještom odabiru nastavnih metoda i oblika rada. Metode nastave čest su predmet proučavanja didaktike - a pri tome se rjeđe istražuju stilovi poučavanja i upravljanja nastavom. Vođenje nastave moguće je primjenom određenoga stila upravljanja. Stil vođenja nastavnika znatno utječe na brojne odrednice nastavnoga procesa- razrednu klimu, disciplinu, suradnju s roditeljima... Empirijski dio ovoga rada ispitati će stavove ispitanika (učitelja) prema bitnoj odrednici razrednog menadžmenta - stilu upravljanja koji provode u nastavnoj praksi.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Vlatko Previšić, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Ante Kolak, (237424)