Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Životna vrijednost klijenta (CROSBI ID 49918)

Prilog u knjizi | stručni rad

Mandić, Miroslav Životna vrijednost klijenta // Marketing i baze podataka / Dobrinić, Damir (ur.). Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 162-171

Podaci o odgovornosti

Mandić, Miroslav

hrvatski

Životna vrijednost klijenta

Rad se bavi životnom vrijednosti klijenta i u njemu se navodi nekoliko pristupa ovom području. Ističe se da pri razmjenjivanju vrijednosti klijenta svi klijenti nisu jednako važni za tvrtku, niti svi klijenti zahtijevaju jednaku razinu odnosa s tvrtkom. Nadalje, rad definira pojam profitabilnog klijenta pod čim se misli na osobu, kućanstvo ili tvrtku čiji prihodi s vremenom premašuju, u prihvatljivom iznosu, troškove koje tvrtka ima zbog privlačenja, prodaje i usluživanja tog klijenta. Rad daje pregled nekoliko mogućih vrijednosnih kategorizacija klijenata kao i primjere mogućeg izračuna životne vrijednosti klijenta.

životna vrijednost klijenta, doživotna vrijednost klijenta

nije evidentirano

engleski

Customer Lifetime Value

nije evidentirano

customer lifetime value, CLV

nije evidentirano

Podaci o prilogu

162-171.

objavljeno

Podaci o knjizi

Marketing i baze podataka

Dobrinić, Damir

Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu

2011.

13 978-953-6071-64-0

Povezanost rada

Ekonomija