Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 669153

Razlike primarnih motoričkih dimenzija učenica šest do osam godina koje se bave i onih koje se ne bave ritmičko-sportskom gimnastikom


Lizačić (Kindij), Constanza
Razlike primarnih motoričkih dimenzija učenica šest do osam godina koje se bave i onih koje se ne bave ritmičko-sportskom gimnastikom 1988., diplomski rad, Kineziološki fakultet, Zagreb


Naslov
Razlike primarnih motoričkih dimenzija učenica šest do osam godina koje se bave i onih koje se ne bave ritmičko-sportskom gimnastikom
(Differences primary motor dimensions schoolgirl 6:00 to 8:00 years to deal with those who are not engaged in rhythmic-sports gymnastics)

Autori
Lizačić (Kindij), Constanza

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Kineziološki fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
27.12

Godina
1988

Stranica
34

Mentor
Viskić-Štalec, Nataša

Ključne riječi
Učenice; Motorički testovi; Diskriminacijska analiza
(School girls; motor tests; discriminant analysis)

Sažetak
Istraživanje je provedeno na populaciji ženskih osoba od najmanje 6 g. starosti, učenica prvih razreda jedne zagrebačke osnovne škole. U eksperimentalni uzorak ušle su učenice (17) koje su se prijavile na oglas za sistematski trening ritmičko-sportske gimnastike, koji bi se provodio kao izvanškolsaka ativnost. U kontrolni uzorak izabrane su učenice (21) koje nisu obuhvaćene niti jednom vrstom sistematskog treninga. Eksperiment je trajao dvije godine. Skup varijabli definiran je: realizacija ritmičkih struktura, fleksibilnost, koordinacija i eksplozivna snaga. Algoritam i program analizira varijance za svaku varijablu u inicijalnoj točki, zatim poništava razlike između ispitanica u inicijalnoj točki, te analizom kovarijance testira razlike između ispitanica u finalnoj točki mjerenja. Osim toga, računa diskriminacijsku analizu među grupama ispitanica. Dobivena je značajna razlika eksperimentalne grupe, najviše u testovima fleksibilnosti kukova i kralježnice, zatim eksplozivne snage. Slabiju sposobnost razlikovanja ispitanica pokazali su testovi koordinacije i realizacije ritmičkih struktura.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Rad nije objavljen



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
342783

Autor s matičnim brojem:
Constanza Lizačić, (342783)