Djeca posebnim potrebama u vrtiću i nižim razredima osnovne škole (CROSBI ID 11187)
Autorska knjiga | priručnik
Podaci o odgovornosti
Zrilić, Smiljana
hrvatski
Djeca posebnim potrebama u vrtiću i nižim razredima osnovne škole
Priručnik „Djeca s posebnim potrebama u vrtiću i nižim razredima osnovne škole“ sadrži originalan znanstveni i stručni pristup djeci/učenicima s posebnim potrebama, koji omogućava studentima različitog profila (učiteljski i studij odgojitelja predškolske djece, studij pedagogije…), te odgojiteljima, učiteljima, pedagozima, stručnim suradnicima i roditeljima, sustavan i kreativan način upoznavanja i integriranja različitih teorijskih i aplikativnih/metodičkih pristupa. Priručnik je koncipiran sadržajno i jezično pregledno i razvidno kroz: Uvod, zaključak i literaturu i jedanaest tematskih poglavlja: Tko su djeca s posebnim potrebama ; Djeca i učenici s oštećenjem vida ; Djeca i učenici s oštećenjem sluha ; Djeca i učenici s poremećajem govora, jezika i glasa ; Djeca i učenici sa sniženim intelektualnim sposobnostima ; Djeca i učenici s poremećajem iz autističnog spektra ; Djeca i učenici s motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima ; Djeca i učenici s poremećajem ponašanja ; Djeca i učenici s poremećajem pažnje uz hiperaktivnost ; Specifične teškoće učenja ; Darovita djeca i učenici - koji (u velikoj mjeri) prate sadržaje kolegija: Djeca s teškoćama u razvoju (Osnove specijalne pedagogije i Metodika rada s učenicima s posebnim potrebama) Rukopis je suvremeno metodički koncipiran i u potpunosti omogućava korištenje u različitim oblicima visokoškolske nastave: predavanja, seminari, rad u skupinama, tematske vježbe, pedagoški praktikum, studenska praksa... U tekstu „Djeca s posebnim potrebama u vrtiću i nižim razredima osnovne škole“ dan vrlo opsežan prikaz razvojnih specifičnosti pojedinih grupa te djece relevantnih za njihov odgoj i obrazovanje i načina na koji im izaći u susret u integriranim uvjetima. Bogatstvom svog sadržaja, njegovom suvremenošću kao i načinom njegove prezentacije ovaj tekst nadmašuje sve suvremene postojeće tekstove s ovog područja u nas. Po svemu izrečenom u ovoj recenziji ovaj tekst u potpunosti ispunjava zahtjeve znanstveno-nastavne literature za tiskanje u kategoriji priručnika za predmete/kolegije Djeca s teškoćama u razvoju, te Osnove specijalne pedagogije i Metodika rada s učenicima s posebnim potrebama, kao i sve kolegije iz područja specijalne pedagogije
socijalna integracija; djeca s posebnim potrebama
nije evidentirano
engleski
Djeca s posebnim potrebama u vrtiću i nižim razredima osnovne škole
nije evidentirano
socijalna integracija; djeca s posebnim potrebama
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Čakovec: Zrinski
2011.
978-953-7237-79-0
240
objavljeno