Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Značaj studentske prakse u obrazovanju socijalnih radnika: mogućnosti i perspektiva partnerstva Studijskog centra socijalnog rada i sustava socijalne skrbi (CROSBI ID 605423)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Urbanc, Kristina ; Majdak, Marijana ; Horvat Alalbegović, Božena ; Petran, Đurđa Značaj studentske prakse u obrazovanju socijalnih radnika: mogućnosti i perspektiva partnerstva Studijskog centra socijalnog rada i sustava socijalne skrbi // VI. SIMPOZIJ SOCIJALNIH RADNIKA 16.-18.10.2013. TUHELJSKE TOPLICE. Zagreb: HUSR, 2013

Podaci o odgovornosti

Urbanc, Kristina ; Majdak, Marijana ; Horvat Alalbegović, Božena ; Petran, Đurđa

hrvatski

Značaj studentske prakse u obrazovanju socijalnih radnika: mogućnosti i perspektiva partnerstva Studijskog centra socijalnog rada i sustava socijalne skrbi

U akademskoj godini 2010./11., za dvije generacije studenata diplomskog studija socijalnog rada organizirana je terenska praksa u okviru kolegija „Odabrana područja socijalnog rada“ u suradnji s CZSS širom Hrvatske. Tijekom provedbe terenske prakse studenti su dužni redovito sudjelovati u radu ustanove, organiziranim supervizijama i individualnim konzultacijama kako s mentorima ustanove tako i s voditeljima prakse na fakultetu. Riječ je o studentima koji su ujedno i prvostupnici socijalnog rada te su tijekom preddiplomskog studija ovladali određenim znanjima i kompetencijama i stekli kvalifikacije za izvršavanje djela poslova u nadležnosti sustava socijalne skrbi. To znači i da ih u radu tijekom obavljanja terenske prakse obvezuje profesionalna etika i standardi pa je, u skladu s navedenim preporuka da studenti uz stručno vođenje sudjeluju u redovnom radu ustanove. Kako bi stekli predviđene kompetencije, studentima trebaju biti dostupne situacije u kojima će, uz pomoć i nadzor terenskog nastavnika te supervizijsku podršku u okviru studija moći neposredno raditi s korisnicima i to na razini: rada na slučajevima i pratećoj dokumentaciji, observiranja rada terenskog nastavnika, sudjelovanja na aktualnim relevantnim sastancima u ustanovi, rada na terenu s terenskim nastavnikom te raspravi o stečenim iskustvima, njihovoj praktičnoj, etičkoj i teorijskoj perspektivi. U uvodnim izlaganjima u okviru ovog okruglog stola nastavnici i polaznici studija iznijet će vlastita zapažanja i iskustva organiziranja i provođenja studentske terenske prakse. Svrha održavanja ovog okruglog stola je razmjena iskustava sudionika terenske prakse (djelatnika CZSS, djelatnika studija te studenata), prepoznavanje primjera dobre prakse međusobne suradnje te utvrđivanje smjernica daljnjeg provođenja i unaprijeđenja terenske prakse.

terenska praksa; obrazovanje socijalnih radnika; partnerstvo

nije evidentirano

engleski

The importance of field placement in social work education: possibilities and perspectives for partnership between department of social work, University of zagreb and Social care system

nije evidentirano

field placement; social work education; partnership

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

VI. SIMPOZIJ SOCIJALNIH RADNIKA 16.-18.10.2013. TUHELJSKE TOPLICE

Zagreb: HUSR

Podaci o skupu

VI. SIMPOZIJ SOCIJALNIH RADNIKA 16.-18.10.2013. TUHELJSKE TOPLICE

predavanje

16.10.2013-18.10.2013

Tuhelj, Hrvatska

Povezanost rada

Socijalne djelatnosti