Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Participatorni pristup i koncept osnaživanja kao mogući odgovor na potrebe studenata s invaliditetom u visokom školstvu potrebe studenata s invaliditetom u visokom školstvu (CROSBI ID 605422)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Urbanc, Kristina Participatorni pristup i koncept osnaživanja kao mogući odgovor na potrebe studenata s invaliditetom u visokom školstvu potrebe studenata s invaliditetom u visokom školstvu // Simpozij 15. riječki dani bioetike "Visoko obrazovanje za sve: perspektive podzastupljenih skupina". Rijeka: Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2013

Podaci o odgovornosti

Urbanc, Kristina

hrvatski

Participatorni pristup i koncept osnaživanja kao mogući odgovor na potrebe studenata s invaliditetom u visokom školstvu potrebe studenata s invaliditetom u visokom školstvu

U izlaganju će biti iznijete neke teorijske i empirijske spoznaje iz literature o ulozi i značaju participatornog pristupa te procesa osnaživanja studenata s invaliditetom u vosoko školskom obrazovanju. Poseban fokus pri tome bit će stavljen na potrebe studenata s invaliditetom te spremnost akademskog okruženja za učenje i prilagođavanje specifičnim načinima zadovoljenja obrazovnih potreba ove grupe studenata. Za sve sudionike akademske zajednice to uključuje potrebe za promjenom i prilagodbom. U izlaganju će biti više riječi o: (1) razvijanju modela suradnog, participatornog odnosa između nastavnika i studenata u učenju i poučavanju ; (2) odmaku od tzv. tradicionalnog pristupa poučavanju, nasuprot čemu se javlja potreba za uvažavanjem osobnih iskustava i resursa (studenata s invaliditetom te studenata općenito) i razvijanju atmosfere koja je podržavajuća za učenje ; (3) promjeni percepcije obrazovnog procesa, pri čemu je naglasak na ishodu obrazovnog procesa tj. ono što bi student trebao «ponijeti» sa studija, a ne ono što je nastavnik naumio predavati.

potrebe; studenti s invaliditetom; sustav visokog škosltva

nije evidentirano

engleski

Participatory approach and empowerment as possible answer to needs of student with disability in higher education system

nije evidentirano

students with disability; needs; higher education system

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Simpozij 15. riječki dani bioetike "Visoko obrazovanje za sve: perspektive podzastupljenih skupina"

Rijeka: Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Podaci o skupu

Simpozij 15. riječki dani bioetike "Visoko obrazovanje za sve: perspektive podzastupljenih skupina"

predavanje

17.05.2013-17.05.2013

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Socijalne djelatnosti