Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoške kompetencije učitelja u primarnom obrazovanju (CROSBI ID 200276)

Prilog u časopisu | stručni rad

Đuranović, Marina ; Klasnić, Irena ; Lapat, Goran Pedagoške kompetencije učitelja u primarnom obrazovanju // Život i škola = Life and school, VXI (2013), 29; 34-44

Podaci o odgovornosti

Đuranović, Marina ; Klasnić, Irena ; Lapat, Goran

hrvatski

Pedagoške kompetencije učitelja u primarnom obrazovanju

U kratkom vremenu znanje se mnogostruko povećava. Nove informacijske i komunikacijske tehnologije sve više utječu na sve aspekte ljudskog života. Radne vještine postaju sve kompleksnije. Tempo života je sve brži. Društvo se nezaustavljivo razvija. Usporedo s razvojem društva razvija se i škola. Današnje, postmoderno društvo pred školu postavlja nove izazove koji su vrlo kompleksni, a od nje očekuje da na njih uspješno odgovori. Škola više nije ustanova od koje se očekuje da prvenstveno obrazuje učenike. Od škole se očekuje kompenzacija svih nedostataka obiteljskog i društvenog života. To nije lagan zadatak, kako za školu kao instituciju, tako i za učitelje koji rade u njoj. Pri tome se otvaraju brojna pitanja i dileme koja iziskuju znanstveno i stručno promišljanje, kako svih sudionika odgojno- obrazovnog procesa, tako i ostalih subjekata koji su posredno ili neposredno povezani s ovom problematikom. Kako bi uspješno riješili zadatke koji se stavljaju pred njih, učitelji danas moraju steći obrazovanje koje se može nadograđivati i tako podići na viši kvalitativni nivo. U ovom radu govorit će se o pedagoškim kompetencijama učitelja koje su samo dio kompetencija koje današnji učitelj mora posjedovati i konstantno usavršavati.

škola ; učenik ; učitelj ; pedagoška kompetencija

nije evidentirano

engleski

Teacher's pedagogical components in primary education

nije evidentirano

school ; pupil ; teacher ; pedagogical competence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

VXI (29)

2013.

34-44

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija