Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 668683

Pedagoške kompetencije učitelja u primarnom obrazovanju


Đuranović, Marina; Klasnić, Irena; Lapat, Goran
Pedagoške kompetencije učitelja u primarnom obrazovanju // Život i škola ; Časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, VXI (2013), 29; 34-44 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni rad, stručni)


Naslov
Pedagoške kompetencije učitelja u primarnom obrazovanju
(Teacher's pedagogical components in primary education)

Autori
Đuranović, Marina ; Klasnić, Irena ; Lapat, Goran

Izvornik
Život i škola ; Časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) VXI (2013), 29; 34-44

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, stručni rad, stručni

Ključne riječi
Škola ; učenik ; učitelj ; pedagoška kompetencija
(School ; pupil ; teacher ; pedagogical competence)

Sažetak
U kratkom vremenu znanje se mnogostruko povećava. Nove informacijske i komunikacijske tehnologije sve više utječu na sve aspekte ljudskog života. Radne vještine postaju sve kompleksnije. Tempo života je sve brži. Društvo se nezaustavljivo razvija. Usporedo s razvojem društva razvija se i škola. Današnje, postmoderno društvo pred školu postavlja nove izazove koji su vrlo kompleksni, a od nje očekuje da na njih uspješno odgovori. Škola više nije ustanova od koje se očekuje da prvenstveno obrazuje učenike. Od škole se očekuje kompenzacija svih nedostataka obiteljskog i društvenog života. To nije lagan zadatak, kako za školu kao instituciju, tako i za učitelje koji rade u njoj. Pri tome se otvaraju brojna pitanja i dileme koja iziskuju znanstveno i stručno promišljanje, kako svih sudionika odgojno- obrazovnog procesa, tako i ostalih subjekata koji su posredno ili neposredno povezani s ovom problematikom. Kako bi uspješno riješili zadatke koji se stavljaju pred njih, učitelji danas moraju steći obrazovanje koje se može nadograđivati i tako podići na viši kvalitativni nivo. U ovom radu govorit će se o pedagoškim kompetencijama učitelja koje su samo dio kompetencija koje današnji učitelj mora posjedovati i konstantno usavršavati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Hrvatski studiji, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb