Pedagoške kompetencije učitelja u primarnom obrazovanju (CROSBI ID 200276)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Đuranović, Marina ; Klasnić, Irena ; Lapat, Goran
hrvatski
Pedagoške kompetencije učitelja u primarnom obrazovanju
U kratkom vremenu znanje se mnogostruko povećava. Nove informacijske i komunikacijske tehnologije sve više utječu na sve aspekte ljudskog života. Radne vještine postaju sve kompleksnije. Tempo života je sve brži. Društvo se nezaustavljivo razvija. Usporedo s razvojem društva razvija se i škola. Današnje, postmoderno društvo pred školu postavlja nove izazove koji su vrlo kompleksni, a od nje očekuje da na njih uspješno odgovori. Škola više nije ustanova od koje se očekuje da prvenstveno obrazuje učenike. Od škole se očekuje kompenzacija svih nedostataka obiteljskog i društvenog života. To nije lagan zadatak, kako za školu kao instituciju, tako i za učitelje koji rade u njoj. Pri tome se otvaraju brojna pitanja i dileme koja iziskuju znanstveno i stručno promišljanje, kako svih sudionika odgojno- obrazovnog procesa, tako i ostalih subjekata koji su posredno ili neposredno povezani s ovom problematikom. Kako bi uspješno riješili zadatke koji se stavljaju pred njih, učitelji danas moraju steći obrazovanje koje se može nadograđivati i tako podići na viši kvalitativni nivo. U ovom radu govorit će se o pedagoškim kompetencijama učitelja koje su samo dio kompetencija koje današnji učitelj mora posjedovati i konstantno usavršavati.
škola ; učenik ; učitelj ; pedagoška kompetencija
nije evidentirano
engleski
Teacher's pedagogical components in primary education
nije evidentirano
school ; pupil ; teacher ; pedagogical competence
nije evidentirano