Ikoničnost u časopisu Vienac (1869-1903) (CROSBI ID 382969)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Nedeljković, Nataša
Brešić, Vinko
hrvatski
Ikoničnost u časopisu Vienac (1869-1903)
Vienac je kao središnji nacionalni tiskani medij prošao razdoblje uspona i dominacije modela kulture koji se temeljio na tisku, a pred sami kraj svojega trideset-trogodišnjeg neprekidnoga izlaženja dočekao je konkurenciju drugih medija i kulturnoga modela koji će se sve više bazirati na slici. Njegove stranice registriraju te promjene koje se sjedne strane temelje na općem tehnološkom razvoju, u prvome redu tiskarstva i fotografije, s druge na različitim uređivačkim politikama i njihovim strategijama u pozicioniranju Vienca na tržištu i u nacionalnoj kulturi. U sklopu tih politika prvi put bi se jedinim istraživačkim monografskim radom sagledao Vienčev odnos prema ikoničnosti kao specifičnome medijskom aspektu kroz koji se očitavala i kompleksna društvena pozadina, a s njome i promjene u shvaćanja pojma i uloge književnosti i njezinoga još za neko vrijeme dominantnoga tiskanog medija.
ikoničnost; Vienac
nije evidentirano
engleski
Ikonicity in magazine "Vienac" (1869-1903)
nije evidentirano
ikonicity; Vienac
nije evidentirano
Podaci o izdanju
148
21.05.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb