Konkuretnost malih poduzeća u globalnom okruženju (CROSBI ID 382960)
Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad
Podaci o odgovornosti
Gavranović, Darija
Meler, Marcel
hrvatski
Konkuretnost malih poduzeća u globalnom okruženju
Rast i razvoj poduzeća moguća je primjenom novih tehnologija. Konkurentnost se ostvaruje u proizvodnim halama, tehnološkim procesima, istraživačkim laboratorijima. Konkurentnost proizvoda je osnovni preduvjet za nastup na tržištu. To je ključna tema za razvoj našeg gospodarstva. Konkurentna sposobnost proizvoda se na tržištu postiže kvalitetom proizvoda, rokom isporuke, inovativnom i tehničkom razinom proizvoda, ugledom na tržištu, cijenom. Svaka značajka ima svoju težinu, a samo kupac može odrediti prave odnose između njih, odrediti koja mu je važnija. Ipak nedvojbeno je da je kvaliteta najvažniji dio konkurentnog proizvoda. Konkurentnost u globalnom okruženju može se stećiusavršavanjem znanja, praćenjem tehnoloških promjena, praćenjem konkurencije. Svaka komponenta konkurentnog proizvoda rezultat je proizvodnog i poslovnog sustava, znanja da ga vodimo i razvijamo, naše učinkovitosti i inovativnosti, koliko ulažemo u razvoj, znanje, tehnologiju, ljude.
konkurentnost; mala poduzeća; globalno okruženje;
nije evidentirano
engleski
Competitiveness of the small businesses in a global environment
nije evidentirano
competitiveness; small businesses; global environment
nije evidentirano
Podaci o izdanju
104
17.01.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Osijeku
Osijek