Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Konkuretnost malih poduzeća u globalnom okruženju (CROSBI ID 382960)

Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad

Gavranović, Darija Konkuretnost malih poduzeća u globalnom okruženju / Meler, Marcel (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2011

Podaci o odgovornosti

Gavranović, Darija

Meler, Marcel

hrvatski

Konkuretnost malih poduzeća u globalnom okruženju

Rast i razvoj poduzeća moguća je primjenom novih tehnologija. Konkurentnost se ostvaruje u proizvodnim halama, tehnološkim procesima, istraživačkim laboratorijima. Konkurentnost proizvoda je osnovni preduvjet za nastup na tržištu. To je ključna tema za razvoj našeg gospodarstva. Konkurentna sposobnost proizvoda se na tržištu postiže kvalitetom proizvoda, rokom isporuke, inovativnom i tehničkom razinom proizvoda, ugledom na tržištu, cijenom. Svaka značajka ima svoju težinu, a samo kupac može odrediti prave odnose između njih, odrediti koja mu je važnija. Ipak nedvojbeno je da je kvaliteta najvažniji dio konkurentnog proizvoda. Konkurentnost u globalnom okruženju može se stećiusavršavanjem znanja, praćenjem tehnoloških promjena, praćenjem konkurencije. Svaka komponenta konkurentnog proizvoda rezultat je proizvodnog i poslovnog sustava, znanja da ga vodimo i razvijamo, naše učinkovitosti i inovativnosti, koliko ulažemo u razvoj, znanje, tehnologiju, ljude.

konkurentnost; mala poduzeća; globalno okruženje;

nije evidentirano

engleski

Competitiveness of the small businesses in a global environment

nije evidentirano

competitiveness; small businesses; global environment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

104

17.01.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija