Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interkulturalizam, ljudska prava i građanstvo u inicijalnom obrazovanju nastavnika (CROSBI ID 605286)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Diković, Marina ; Piršl, Elvi Interkulturalizam, ljudska prava i građanstvo u inicijalnom obrazovanju nastavnika // Pedagogija, obrazovanje i nastava, Zbornik radova 2. međunarodne znanstvene konferencije, Mostar, 21. - 23. ožujka 2013. / Hrvatić, N., Lukenda, A., Pavlović, S., Spajić-Vrkaš, V., Vasilj, M. (ur.). Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. str. 195-203

Podaci o odgovornosti

Diković, Marina ; Piršl, Elvi

hrvatski

Interkulturalizam, ljudska prava i građanstvo u inicijalnom obrazovanju nastavnika

Važnost kompetencija u kulturno pluralnom društvu postalo je predmetom obrazovne politike na svim razinama formalnoga obrazovanja, kako u svijetu tako i kod nas. Radi promicanja vrijednosti interkulturalizma, ljudskih prava i građanstva, budući bi nastavnici trebali usvojiti znanja, vještine i stavove za aktivno sudjelovanje u demokratskom društvu. Od uvođenja Bolonjskoga procesa u hrvatski obrazovni sustav rasprava se još uvijek vodi o tome koje bi kompetencije nastavnik trebao imati za rad u kulturno pluralnim razredima. Cilj ovoga rada jest utvrditi jesu li i u kojoj mjeri, uz temeljne pedagoško-psihološke i didaktičke kompetencije, uključene i one iz interkulturalizma, ljudskih prava i građanstva. U tu svrhu provedena je analiza učiteljskih/nastavničkih studijskih programa na preddiplomskim i diplomskim studijima sveučilišta u Hrvatskoj. S obzirom na dobivene rezultate možemo zaključiti da su većina kolegija iz tih područja zastupljena u inicijalnom obrazovanju učitelja/nastavnika. Ipak, s obzirom na status, ECTS opterećenje i ishode ovih kolegija, postoji velika razlika i neujednačenost među sveučilištima u njihovoj provedbi.

interkulturalizam; ljudska prava; građanstvo; kompetencije; inicijalno obrazovanje učitelja/nastavnika

nije evidentirano

engleski

Interculturalism, Human Rights and Citizenship in Pre-service teachers’ training

nije evidentirano

interculturalism; human rights; citizenship; competencies; pre-service teachers’ training

nije evidentirano

Podaci o prilogu

195-203.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija, obrazovanje i nastava, Zbornik radova 2. međunarodne znanstvene konferencije, Mostar, 21. - 23. ožujka 2013.

Hrvatić, N., Lukenda, A., Pavlović, S., Spajić-Vrkaš, V., Vasilj, M.

Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru

978-9958-16-023-3

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija