Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

CRM as e key to business success of E-commerce (CROSBI ID 605267)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Dukić, Branimir ; Stanišić, Jelena ; Stanišić Nenad CRM as e key to business success of E-commerce // Interdisciplinary management reserach IX / Barković Dražen, Bodo Runzheimer (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2013. str. 139-152

Podaci o odgovornosti

Dukić, Branimir ; Stanišić, Jelena ; Stanišić Nenad

engleski

CRM as e key to business success of E-commerce

Opstanak poslovnih subjekata u uvjetima koje definira informacijsko društvo uvjetovan je uspješnošču e-Trgovine. Suvremena e-Trgovina svoju uspješnost temelji na marektingu odnosa, odnosna na CRM-u. Prema tome, tranzicija iz klasične u e- Trgovinu podrazumijeva između ostalog i izabor odgovarajuće CRM strategije, koja uključuje reinženjering poslovnih procesa, brojne organizacijske promjene, kao i potpuno izmjenjenu kulturu poslovanja poslovnog subjekta. Stoga nije čudno da se u današnje vrijeme značajan naglasak daje upravljanju odnosima s potrošačima u sustavu e-Trgovine (eCCRM). Suvremeni marketing izučava specifičnosti u samoj primjeni CRM-a u e-Trgovini, uzimajući u obzir trenutni nivo razvijenosti ICT- a, kao i e-Trgovine kako u Republici Hrvatskoj, tako i u svijetu. Provedeno istraživanje dubinskim intervjuom nad stručnjacima iz navedenog područja pružilo je odgovore oko ključnih spoznaja o razini upotrebe CRM-a od strane poslovnih subjekata u Republici Hrvatskoj. Također, provedenim istraživanjem prikupljene su spoznaje oko razine znanje i razumijevanje marketinga odnosa i CRM koncepta od strane ključnih ljudi koji odlučuju u poslovnim subjektima. No, ključni pitanje na koje je istraživanje dalo odgovor odnosi se na postojanje kauzalnosti između uspješnosti aplikacije CRM-a i ostvarenog poslovnog rezultata u sustavu e-Trgovine.

e-Commerce; CRM; management; ICT; marketing

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

139-152.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Interdisciplinary management reserach IX

Barković Dražen, Bodo Runzheimer

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Podaci o skupu

6th International Congress FLOUR-BREAD '11

predavanje

01.10.2013-05.10.2013

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti