Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 668096

CRM as e key to business success of E-commerce


Dukić, Branimir; Stanišić, Jelena; Stanišić Nenad
CRM as e key to business success of E-commerce // Interdisciplinary management reserach IX / Barković Dražen, Bodo Runzheimer (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J. Strossmayeara, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2013. str. 139-152 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 668096 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
CRM as e key to business success of E-commerce

Autori
Dukić, Branimir ; Stanišić, Jelena ; Stanišić Nenad

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Interdisciplinary management reserach IX / Barković Dražen, Bodo Runzheimer - Osijek : Sveučilište J.J. Strossmayeara, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2013, 139-152

Skup
6th International Congress FLOUR-BREAD '11

Mjesto i datum
Opatija, Ceoatia, 1-5.10.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
e-Commerce; CRM; management; ICT; marketing

Sažetak
Opstanak poslovnih subjekata u uvjetima koje definira informacijsko društvo uvjetovan je uspješnošču e-Trgovine. Suvremena e-Trgovina svoju uspješnost temelji na marektingu odnosa, odnosna na CRM-u. Prema tome, tranzicija iz klasične u e- Trgovinu podrazumijeva između ostalog i izabor odgovarajuće CRM strategije, koja uključuje reinženjering poslovnih procesa, brojne organizacijske promjene, kao i potpuno izmjenjenu kulturu poslovanja poslovnog subjekta. Stoga nije čudno da se u današnje vrijeme značajan naglasak daje upravljanju odnosima s potrošačima u sustavu e-Trgovine (eCCRM). Suvremeni marketing izučava specifičnosti u samoj primjeni CRM-a u e-Trgovini, uzimajući u obzir trenutni nivo razvijenosti ICT- a, kao i e-Trgovine kako u Republici Hrvatskoj, tako i u svijetu. Provedeno istraživanje dubinskim intervjuom nad stručnjacima iz navedenog područja pružilo je odgovore oko ključnih spoznaja o razini upotrebe CRM-a od strane poslovnih subjekata u Republici Hrvatskoj. Također, provedenim istraživanjem prikupljene su spoznaje oko razine znanje i razumijevanje marketinga odnosa i CRM koncepta od strane ključnih ljudi koji odlučuju u poslovnim subjektima. No, ključni pitanje na koje je istraživanje dalo odgovor odnosi se na postojanje kauzalnosti između uspješnosti aplikacije CRM-a i ostvarenog poslovnog rezultata u sustavu e-Trgovine.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0000000-3330 - Integracija domenskih znanja iz područja poljoprivrede i stvaranje novih znanja (Mesarić, Josip, MZOS ) ( POIROT)
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Branimir Dukić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dukić, Branimir; Stanišić, Jelena; Stanišić Nenad
CRM as e key to business success of E-commerce // Interdisciplinary management reserach IX / Barković Dražen, Bodo Runzheimer (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J. Strossmayeara, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2013. str. 139-152 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Dukić, B., Stanišić, J. & Stanišić Nenad (2013) CRM as e key to business success of E-commerce. U: Barković Dražen, B. (ur.)Interdisciplinary management reserach IX.
@article{article, editor = {Barkovi\'{c} Dra\v{z}en, B.}, year = {2013}, pages = {139-152}, keywords = {e-Commerce, CRM, management, ICT, marketing}, title = {CRM as e key to business success of E-commerce}, keyword = {e-Commerce, CRM, management, ICT, marketing}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te J.J. Strossmayeara, Ekonomski fakultet u Osijeku}, publisherplace = {Opatija, Ceoatia} }
@article{article, editor = {Barkovi\'{c} Dra\v{z}en, B.}, year = {2013}, pages = {139-152}, keywords = {e-Commerce, CRM, management, ICT, marketing}, title = {CRM as e key to business success of E-commerce}, keyword = {e-Commerce, CRM, management, ICT, marketing}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te J.J. Strossmayeara, Ekonomski fakultet u Osijeku}, publisherplace = {Opatija, Ceoatia} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font