Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Socijalno i kulturno biće škole: kurikulumske perspektive (CROSBI ID 200105)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Previšić, Vlatko Socijalno i kulturno biće škole: kurikulumske perspektive // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 165-176

Podaci o odgovornosti

Previšić, Vlatko

hrvatski

Socijalno i kulturno biće škole: kurikulumske perspektive

Svako promišljanje o školi najčešće se zaustavlja samo na njezinu prosvjetnom i pedagoškom obzoru. Pritom joj se i javna uloga obično sužava i svodi samo na ono što se doslovno događa pod njezinim krovom, ne mareći za širu kulturnu ulogu koja joj pripada. Metodologijom teorijske analize želi se ukazati na mijene koje školu očekuju u pedagoškom, socijalnom i kulturnom biću njezina djelovanja u vremenu kada bi ona trebala pripremiti učenike za bliske godine demokratskog građanstva i otvorenog svijeta punog izazova, polazeći od temeljnih kurikulumskih perspektiva

škola; kultura; socijalna komunikacija; ozračje; odgoj; obrazovanje; učenik; nastavnik; kurikulum

nije evidentirano

engleski

Social and cultural identity of school: curriculum perspectives

nije evidentirano

school; culture; social communication; environment; upbringing; education; student; teacher; curriculum

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (2)

2010.

165-176

objavljeno

1334-7888

Povezanost rada

Pedagogija