Socijalno i kulturno biće škole: kurikulumske perspektive (CROSBI ID 200105)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Previšić, Vlatko
hrvatski
Socijalno i kulturno biće škole: kurikulumske perspektive
Svako promišljanje o školi najčešće se zaustavlja samo na njezinu prosvjetnom i pedagoškom obzoru. Pritom joj se i javna uloga obično sužava i svodi samo na ono što se doslovno događa pod njezinim krovom, ne mareći za širu kulturnu ulogu koja joj pripada. Metodologijom teorijske analize želi se ukazati na mijene koje školu očekuju u pedagoškom, socijalnom i kulturnom biću njezina djelovanja u vremenu kada bi ona trebala pripremiti učenike za bliske godine demokratskog građanstva i otvorenog svijeta punog izazova, polazeći od temeljnih kurikulumskih perspektiva
škola; kultura; socijalna komunikacija; ozračje; odgoj; obrazovanje; učenik; nastavnik; kurikulum
nije evidentirano
engleski
Social and cultural identity of school: curriculum perspectives
nije evidentirano
school; culture; social communication; environment; upbringing; education; student; teacher; curriculum
nije evidentirano