Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Didaktičke situacije i strategije za razvoj kritičkog mišljenja (CROSBI ID 605210)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jurčić, Marko Didaktičke situacije i strategije za razvoj kritičkog mišljenja // EDUvision 2013. Ljubljana, 2013. str. 104-115

Podaci o odgovornosti

Jurčić, Marko

hrvatski

Didaktičke situacije i strategije za razvoj kritičkog mišljenja

Suvremenost društva, kako s osnovom pluralnosti i demokratičnosti, ubrzanim dostignućima u znanosti, informacijskoj tehnologiji, gospodarstvu, kulturi, tako i s osnovom afirmacije izvornosti i osobnosti pojedinca, uvjetuje novo sadržajno biće nastave, s jasnim didaktičkim tehnologijama poučavanja koje potiču aktivnost učenika, njegovo učenje i kritički osvrt na ishode učenja. Didaktički osmišljen predmetni kurikulum, njegova metodoligija i struktura izrade te pedagoška kompetentnost nastavnika u vođenju procesa odgoja i nastave najbolje se zrcali u ishodima učeničkog učenja, njihovoj odgojnosti i obrazovanosti. Shvaćanjem ishoda odgojnosti, u učenikovoj odgojnoj kvaliteti i njegovom odgovornom ponašanju te ishoda obrazovanosti, u učenikovu znanju i sposobnosti, ne može se pritom zaobići temeljne sastavnice tih ishoda: spremnost i sposobnost učenja (kako učiti) ; vješto komuniciranje ; kritički misliti ; postavljati ciljeve ; razjašnjavati probleme ; raditi u timu ; biti poduzetan i biti informatički pismen. O tome govori ovaj članak, držeći se pritom, na ograničenu prostoru, teorijskog razmatranja didaktičkih situacija i strategija za razvoj učenikova kritičkog mišljenja, kakvog zahtjeva život poslije škole u suvremenom društvu, u kojemu će sam umjeti sudjelovati, u ulozi građana u širem smislu i odrediti svoj položaj.

učenik; nastavnik; kompetencije; kritičko mišljenje

nije evidentirano

engleski

Didactic situation and strategies for the development of critical thinking

nije evidentirano

student; teacher; competence; critical thinking

nije evidentirano

Podaci o prilogu

104-115.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

EDUvision 2013

Ljubljana:

978-961-93189-9-7

Podaci o skupu

Education vision & challenge for future generation

predavanje

28.11.2013-29.11.2013

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Pedagogija