Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Didaktički pluralizam u nastavi glazbene kulture (CROSBI ID 605208)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jurčić, Marko., Seletković, Tomislav Didaktički pluralizam u nastavi glazbene kulture // Međunarodni simpozij glazbenih pedagoga Pula / Vidulin-Orbanić, S. (ur.). 2013. str. 215-225

Podaci o odgovornosti

Jurčić, Marko., Seletković, Tomislav

hrvatski

Didaktički pluralizam u nastavi glazbene kulture

U radu se tematizira nastava glazbene kulture u kontekstu didaktičkog pluralizma. S posebnim naglaskom na otvorenost prema mogućnostima, potrebama i interesima svakog učenika, s ciljem promijenjenog ophođenja, temeljenog na učeničkim intelektualnim, emocionalnim i motivacijskim pretpostavkama učenja, na osnovi promijenjenog pojma učenja. Najvažnije određenje didaktičkog modela suvremene nastave jest njegova otvorenost prema mnogobrojnim oblicima sadržajnog, metodičkog i organizacijskog procesa poučavanja i učenja. Cilj mu je programski i organizacijski uravnotežiti proces nastave kako bi ishod odgojnosti, obrazovanosti i ishod kompetencija učenika bio optimalan. Dostupna didaktička objašnjenja procesa poučavanja i učenja, odnosno njezin pluralizam, pomaže nastavniku, između ostalog, razumjeti otvoreni koncept kulturnog identiteta nove generacije - „digitalnih domorodaca“, kojima je nužno osigurati multimedijalni i interaktivni pristup te aktivno- sudjelujuće oblike učenja. Kako bismo došli do ispravnog i znanstveno utemeljenog rakursa, otvorenu nastavu treba pedagogijski raščlaniti i pedagoški provjeriti u praksi, uzimajući u obzir obilježja kao i posebnosti strukturalno-organizacijskih aspekata. Nastava glazbene kulture zanimljiv je primjer za sve daljnje rasprave o otvorenoj nastavi jer je Nastavnim planom za osnovnu školu iz 2005. otvoreni model nastave glazbene kulture postao prvi u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu.

didaktički pluralizam; nastavnik; otvorena nastava; poticanje; učenik

nije evidentirano

engleski

Didactic pluralism in the teaching of music

nije evidentirano

didactic pluralism; teacher; open education; encouragement; student

nije evidentirano

Podaci o prilogu

215-225.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodni simpozij glazbenih pedagoga Pula

Vidulin-Orbanić, S.

978-953-7498-65-8

Podaci o skupu

Međunarodni simpozij glazbenih pedagoga Pula

predavanje

18.04.2013-20.04.2013

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija