Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing kršćanskih vjerskih zajednica u funkciji evangelizacije (CROSBI ID 382898)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Balog, Antal Marketing kršćanskih vjerskih zajednica u funkciji evangelizacije / Meler, Marcel (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2012

Podaci o odgovornosti

Balog, Antal

Meler, Marcel

hrvatski

Marketing kršćanskih vjerskih zajednica u funkciji evangelizacije

U doktorskoj disertaciji se istražuje načini kako kršćanska vjerska zajednica može primjenjivati marketing kršćanskih vjerskih zajednica u uvjetima društveno-ekonomske i političke tranzicije nakon formalnog završetka socijalističkog političkog sustava. U tom smislu, disertacija se bavi određivanjem mogućih marketinških ciljeva te pronalaskom onih prikladnih marketinških rješenja koja su prilagođena biblijskoj teologiji, odnosno, teološkim doktrinama koje naučava crkveno učiteljstvo, s jedne strane, i crkvenoj praksi, odnosno, crkvenoj tradiciji, s druge strane. Primjenom marketinga kao suvremene koncepcije zadovoljavanja potreba i, tragom toga, ostvarivanja određene društvene koristi, ta zadaća se može, u svom najvećem dijelu, uspješno razriješiti. Važan problem koji se pri tome javlja sadržan je u uspješnosti međusobne prilagodbe teorijskog koncepta, s jedne strane, i specifičnosti vjerskih zajednica, odnosno, njihovih zadaća i organizacijskih struktura, s druge strane. Upravo zato, u znanstvenom smislu, doktorska disertacija daje konkretne odgovore o tome što je marketing kršćanskih vjerskih zajednica i koja su to područja te učinkovite metode u njegovom djelovanju. Istraživanje provedeno u disertaciji ujedno daje motivacijski poticaj svima onima koji se, u svojim vjerskim sredinama i u okvirima svojih crkava, žele baviti naprednijim društvenim marketingom i tako doprinijeti ukupnoj vjerskoj i društvenoj učinkovitosti crkve. Sinergijom svojih znanja i vještina koje proizlaze iz rada u crkvenom okruženju i rezultata istraživanja ovog rada, moći će se determinirati ona područja koja su najprikladnija za primjenu strateškog marketinga u upravljanju. Porast učinkovitosti primjene društvenog marketinga imat će kao posljedicu postupnu promjenu svijesti vjernika i svećenika o prikladnosti marketinške koncepcije u okruženju vjerskih zajednica

evangelizacija; marketing; kršanske vjerske zajednice

nije evidentirano

engleski

Marketing of christian religious communities in the function of evangelization

nije evidentirano

evangelization; marketing; christian religious communities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

494

25.05.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

nije evidentirano