Marketing kršćanskih vjerskih zajednica u funkciji evangelizacije (CROSBI ID 382898)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Balog, Antal
Meler, Marcel
hrvatski
Marketing kršćanskih vjerskih zajednica u funkciji evangelizacije
U doktorskoj disertaciji se istražuje načini kako kršćanska vjerska zajednica može primjenjivati marketing kršćanskih vjerskih zajednica u uvjetima društveno-ekonomske i političke tranzicije nakon formalnog završetka socijalističkog političkog sustava. U tom smislu, disertacija se bavi određivanjem mogućih marketinških ciljeva te pronalaskom onih prikladnih marketinških rješenja koja su prilagođena biblijskoj teologiji, odnosno, teološkim doktrinama koje naučava crkveno učiteljstvo, s jedne strane, i crkvenoj praksi, odnosno, crkvenoj tradiciji, s druge strane. Primjenom marketinga kao suvremene koncepcije zadovoljavanja potreba i, tragom toga, ostvarivanja određene društvene koristi, ta zadaća se može, u svom najvećem dijelu, uspješno razriješiti. Važan problem koji se pri tome javlja sadržan je u uspješnosti međusobne prilagodbe teorijskog koncepta, s jedne strane, i specifičnosti vjerskih zajednica, odnosno, njihovih zadaća i organizacijskih struktura, s druge strane. Upravo zato, u znanstvenom smislu, doktorska disertacija daje konkretne odgovore o tome što je marketing kršćanskih vjerskih zajednica i koja su to područja te učinkovite metode u njegovom djelovanju. Istraživanje provedeno u disertaciji ujedno daje motivacijski poticaj svima onima koji se, u svojim vjerskim sredinama i u okvirima svojih crkava, žele baviti naprednijim društvenim marketingom i tako doprinijeti ukupnoj vjerskoj i društvenoj učinkovitosti crkve. Sinergijom svojih znanja i vještina koje proizlaze iz rada u crkvenom okruženju i rezultata istraživanja ovog rada, moći će se determinirati ona područja koja su najprikladnija za primjenu strateškog marketinga u upravljanju. Porast učinkovitosti primjene društvenog marketinga imat će kao posljedicu postupnu promjenu svijesti vjernika i svećenika o prikladnosti marketinške koncepcije u okruženju vjerskih zajednica
evangelizacija; marketing; kršanske vjerske zajednice
nije evidentirano
engleski
Marketing of christian religious communities in the function of evangelization
nije evidentirano
evangelization; marketing; christian religious communities
nije evidentirano
Podaci o izdanju
494
25.05.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Osijeku
Osijek