Vinski turizam kao centripetalna sila razvoja ruralnog turizma (CROSBI ID 605009)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Meler, Marcel
hrvatski
Vinski turizam kao centripetalna sila razvoja ruralnog turizma
U radu se željelo istražiti značenje i intenzitet centripetalne sile vinskog turizma na razvoj ruralnog turizma u Republici Hrvatskoj kao njegove bitne sastavnice, osobito u vinorodnim područjima. Vinski turizam treba dobiti posebno značenje kao sve zanimljivija sastavnica ruralnog turističkog proizvoda u turizmu Republike Hrvatske, osobito sa stajališta stvaranja doživljaja i ugođaja turistima za vrijeme njihovog boravka u određenoj ruralnoj turističkoj destinaciji. Vinski turizam postavlja se kao čimbenik atraktivnosti ruralnih destinacija u kojima uz osmišljene marketinške napore treba predstavljati i snažnu centripetalnu silu kojom se može postići i značajan sinergijski učinak ozbiljnijeg zajedničkog razvoja ruralnog i vinskog turizma. U strateškom smislu to ujedno znači povezivanje komplementarnih sadržaja turističke ponude na način da se međusobnom koordinacijom, kooperacijom i partnerstvom postignu maksimalni učinci u funkcioniranju ruralnog turizma.
Hrvatska; marketing; ruralni turizam; vinske ceste; vinski turizam
nije evidentirano
engleski
Wine tourism as a centripetal force of the rural tourism
nije evidentirano
Croatia; marketing; rural tourism; wine routs; wine tourism
nije evidentirano
Podaci o prilogu
xx-yy.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova Međunarodnog kongresa o ruralnom turizmu „Ruralni turizam - pokretač održivog razvoja“
Zagreb: Hrvatski farmer
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096