Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Upravljanje ljudskim potencijalima u trgovini u sustavu lanca opskrbe (CROSBI ID 605008)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Guzovski, Marina ; Smoljić, Mirko ; Stojanović, Slobodan Upravljanje ljudskim potencijalima u trgovini u sustavu lanca opskrbe // Zbornik međunarodne znanstvene konferencije: Perspektive trgovine 2013., Odnosi u lancima opskrbe / Knego N., Renko S., Knežević B. (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 264-276

Podaci o odgovornosti

Guzovski, Marina ; Smoljić, Mirko ; Stojanović, Slobodan

hrvatski

Upravljanje ljudskim potencijalima u trgovini u sustavu lanca opskrbe

Menadžment ljudskih potencijala je proces koji obuhvaća aktivnosti formuliranja politika koje se odnose na integraciju svih zaposlenih u trgovinskom poduzeću, poticanje uspješnosti na radu kroz motiviranje zaposlenih u trgovini, razvijanje kreativnosti i ocjenjivanja njihove uspješnosti, poticanja fleksibilnosti i kvalitete rada. Tako postavljene osnove upravljanja ljudskim potencijalima rezultiraju zadovoljnim i efikasnim zaposlenicima u trgovini. Ostvarenje definirane vizije i misije trgovinskog poduzeća ne može se ostvariti bez adekvatnog upravljanja ljudskim potencijalima, a upravo upravljanje pomoću ciljeva jedna je od najčešćih metoda koju koriste menadžeri za upravljanje ljudskim potencijalima. Povećanje zadovoljstva zaposlenika u trgovini rezultirat će povećanjem zadovoljstva kupaca, zadržavanju postojećih kupaca i privlačenju novih, a ujedno i omogućiti zaposlenima lakše prilagođavanje na promjene. Promjene neće rezultirati otporom zaposlenika nego će biti dio novog izazova za povećanje uspješnosti poduzeća i ostvarenja postavljenih ciljeva definiranih strategijom te postizanje konkurentne prednosti. Ulaganjem u ljude, infrastrukturu i sustave kroz upravljanje rizicima i ostvarivanjem stabilnog lanca opskrbe utječe se na stvaranje njihove vrijednosti koja postaje ključna uslijed dinamične prirode poslovanja i konkurentskih pritisaka. U radu se daje osvrt na značaj pojedinih čimbenika u upravljanju ljudskim potencijalima u trgovini, poput motivacije zaposlenika te općenito briga menadžera ljudskih potencijala za zaposlenike u svim segmentima (pribavljanje ljudstva, selekcija, obrazovanje i usavršavanje, nagrađivanje, ali s druge strane i zadovoljstvo zaposlenika poslom koji obavljaju). Za upravljanje ljudskim potencijalima izrazito je bitno i radno pravo koje daje temelje radnih odnosa, postavlja prava i obveze poslodavaca i posloprimaca te institucionalnih prava zaposlenika i drugih specifičnih problema vezanih uz ljudske potencijale i definiranje strategija i politika upravljanja zaposlenicima.

Ljudski potencijali ; konkurentnost ; trgovina ; strategije ; motivacija

nije evidentirano

engleski

Human Resources Management in the trade system in the supply chain

nije evidentirano

Human resources ; competitiveness ; trade ; strategy ; motivation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

264-276.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik međunarodne znanstvene konferencije: Perspektive trgovine 2013., Odnosi u lancima opskrbe

Knego N., Renko S., Knežević B.

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-602581-7

Podaci o skupu

Međunarodna znanstvena konferencija: Perspektive trgovine 2013., Odnosi u lancima opskrbe

predavanje

20.11.2013-21.11.2013

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti