Glazbene aktivnosti u neglazbenim predmetima razredne nastave (CROSBI ID 382823)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Boček, Magdalena
Radočaj-Jerković, Antoaneta
Šulentić Begić, Jasna
hrvatski
Glazbene aktivnosti u neglazbenim predmetima razredne nastave
Glazba ima veliku ulogu o odgoju i obrazovanju učenika mlađe školske dobi. Otvorenim modelom nastave glazbene kulture, koji učiteljima daje veliku slobodu u organizaciji nastave, omogućuje se uključivanje glazbe u neglazbene predmete. U radu se polazi od nekoliko istraživačkih pitanja na koja se odgovorilo analizirajući anketni upitnik i dnevnik praćenja nastavnih sati neglazbenih predmeta na kojima su bile prisutne glazbene aktivnosti. U anketiranju je sudjelovalo 40 učitelja razredne nastave te je praćeno 76 sati nastave neglazbenih predmeta. Anketnim se upitnikom željela ispitati zastupljenost glazbenih aktivnosti u neglazbenim predmetima razredne nastave te mišljenje učitelja razredne nastave o utjecaju glazbe na usvajanje nastavnih sadržaja i općenito na razvoj učenika. Svrha je dnevnika praćenja nastavnih sati neglazbenih predmeta ustanoviti u kojoj mjeri, na kojim neglazbenim predmetima i u koju svrhu se koristi glazba. Analizirajući rezultate anketnog upitnika i dnevnika praćenja nastavnih sati uočili smo da učitelji koriste glazbu u neglazbenim predmetima, ali ne u onoj mjeri u kojoj bismo očekivali. Njihov pozitivan stav prema glazbi, koji je konstatiran analizom anketnog upitnika, bi trebao doći do izražaja češćom primjenom glazbe u neglazbenim predmetima razredne nastave. Stoga je potrebna dodatna edukacija učitelja kako bi shvatili dobrobiti koje donosi uključivanje glazbe u neglazbene predmete.
glazbene aktivnosti; neglazbeni predmeti; razredna nastava
nije evidentirano
engleski
Musical activities in non - musical subjects in primary education
nije evidentirano
musical activities; non – musical subjects; primary education.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
18.12.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek