Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 666886

Glazbene aktivnosti u neglazbenim predmetima razredne nastave


Boček, Magdalena
Glazbene aktivnosti u neglazbenim predmetima razredne nastave 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek


Naslov
Glazbene aktivnosti u neglazbenim predmetima razredne nastave
(Musical activities in non - musical subjects in primary education)

Autori
Boček, Magdalena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
18.12

Godina
2013

Stranica
43

Mentor
Radočaj-Jerković, Antoaneta

Neposredni voditelj
Šulentić Begić, Jasna

Ključne riječi
Glazbene aktivnosti; neglazbeni predmeti; razredna nastava
(Musical activities; non – musical subjects; primary education.)

Sažetak
Glazba ima veliku ulogu o odgoju i obrazovanju učenika mlađe školske dobi. Otvorenim modelom nastave glazbene kulture, koji učiteljima daje veliku slobodu u organizaciji nastave, omogućuje se uključivanje glazbe u neglazbene predmete. U radu se polazi od nekoliko istraživačkih pitanja na koja se odgovorilo analizirajući anketni upitnik i dnevnik praćenja nastavnih sati neglazbenih predmeta na kojima su bile prisutne glazbene aktivnosti. U anketiranju je sudjelovalo 40 učitelja razredne nastave te je praćeno 76 sati nastave neglazbenih predmeta. Anketnim se upitnikom željela ispitati zastupljenost glazbenih aktivnosti u neglazbenim predmetima razredne nastave te mišljenje učitelja razredne nastave o utjecaju glazbe na usvajanje nastavnih sadržaja i općenito na razvoj učenika. Svrha je dnevnika praćenja nastavnih sati neglazbenih predmeta ustanoviti u kojoj mjeri, na kojim neglazbenim predmetima i u koju svrhu se koristi glazba. Analizirajući rezultate anketnog upitnika i dnevnika praćenja nastavnih sati uočili smo da učitelji koriste glazbu u neglazbenim predmetima, ali ne u onoj mjeri u kojoj bismo očekivali. Njihov pozitivan stav prema glazbi, koji je konstatiran analizom anketnog upitnika, bi trebao doći do izražaja češćom primjenom glazbe u neglazbenim predmetima razredne nastave. Stoga je potrebna dodatna edukacija učitelja kako bi shvatili dobrobiti koje donosi uključivanje glazbe u neglazbene predmete.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek