Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Glazbene aktivnosti u neglazbenim predmetima razredne nastave (CROSBI ID 382823)

Ocjenski rad | diplomski rad

Boček, Magdalena Glazbene aktivnosti u neglazbenim predmetima razredne nastave / Radočaj-Jerković, Antoaneta (mentor); Šulentić Begić, Jasna (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2013

Podaci o odgovornosti

Boček, Magdalena

Radočaj-Jerković, Antoaneta

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Glazbene aktivnosti u neglazbenim predmetima razredne nastave

Glazba ima veliku ulogu o odgoju i obrazovanju učenika mlađe školske dobi. Otvorenim modelom nastave glazbene kulture, koji učiteljima daje veliku slobodu u organizaciji nastave, omogućuje se uključivanje glazbe u neglazbene predmete. U radu se polazi od nekoliko istraživačkih pitanja na koja se odgovorilo analizirajući anketni upitnik i dnevnik praćenja nastavnih sati neglazbenih predmeta na kojima su bile prisutne glazbene aktivnosti. U anketiranju je sudjelovalo 40 učitelja razredne nastave te je praćeno 76 sati nastave neglazbenih predmeta. Anketnim se upitnikom željela ispitati zastupljenost glazbenih aktivnosti u neglazbenim predmetima razredne nastave te mišljenje učitelja razredne nastave o utjecaju glazbe na usvajanje nastavnih sadržaja i općenito na razvoj učenika. Svrha je dnevnika praćenja nastavnih sati neglazbenih predmeta ustanoviti u kojoj mjeri, na kojim neglazbenim predmetima i u koju svrhu se koristi glazba. Analizirajući rezultate anketnog upitnika i dnevnika praćenja nastavnih sati uočili smo da učitelji koriste glazbu u neglazbenim predmetima, ali ne u onoj mjeri u kojoj bismo očekivali. Njihov pozitivan stav prema glazbi, koji je konstatiran analizom anketnog upitnika, bi trebao doći do izražaja češćom primjenom glazbe u neglazbenim predmetima razredne nastave. Stoga je potrebna dodatna edukacija učitelja kako bi shvatili dobrobiti koje donosi uključivanje glazbe u neglazbene predmete.

glazbene aktivnosti; neglazbeni predmeti; razredna nastava

nije evidentirano

engleski

Musical activities in non - musical subjects in primary education

nije evidentirano

musical activities; non – musical subjects; primary education.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43

18.12.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija