izvor podataka: crosbi
!
Utjecaj korporativne marke maloprodajnih lanaca na vjernost kupaca u Hrvatskoj (CROSBI ID 382804)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Mijić, Ivana
Utjecaj korporativne marke maloprodajnih lanaca na vjernost kupaca u Hrvatskoj / Palić, Mirko (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2012
Podaci o odgovornosti
Mijić, Ivana
Palić, Mirko
hrvatski
Utjecaj korporativne marke maloprodajnih lanaca na vjernost kupaca u Hrvatskoj
više podataka o radu na linku: http://katalog.efzg.hr/pagesResults/bibliografskiZapis.aspx?&action=search¤tPage=1&searchById=1&sort=0&spid0=1&spv0=Miji%c4%87%2c+Ivana&selectedId=18002144
korporativna marka; vjernost kupaca
nije evidentirano
engleski
N/A
nije evidentirano
corporate brand; customer loyalty
nije evidentirano
Podaci o izdanju
121
12.12.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove