Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj korporativne marke maloprodajnih lanaca na vjernost kupaca u Hrvatskoj (CROSBI ID 382804)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Mijić, Ivana Utjecaj korporativne marke maloprodajnih lanaca na vjernost kupaca u Hrvatskoj / Palić, Mirko (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2012

Podaci o odgovornosti

Mijić, Ivana

Palić, Mirko

hrvatski

Utjecaj korporativne marke maloprodajnih lanaca na vjernost kupaca u Hrvatskoj

više podataka o radu na linku: http://katalog.efzg.hr/pagesResults/bibliografskiZapis.aspx?&action=search&currentPage=1&searchById=1&sort=0&spid0=1&spv0=Miji%c4%87%2c+Ivana&selectedId=18002144

korporativna marka; vjernost kupaca

nije evidentirano

engleski

N/A

nije evidentirano

corporate brand; customer loyalty

nije evidentirano

Podaci o izdanju

121

12.12.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija