Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj dodane vrijednosti na konkurentnost turističkog proizvoda (CROSBI ID 382790)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Portolan, Ana Utjecaj dodane vrijednosti na konkurentnost turističkog proizvoda / Meler, Marcel (mentor); Split, Ekonomski fakultet u Splitu, . 2013

Podaci o odgovornosti

Portolan, Ana

Meler, Marcel

hrvatski

Utjecaj dodane vrijednosti na konkurentnost turističkog proizvoda

Motiv i razlog istraživanja i pisanja rada bila je želja za pronalaskom odgovora na pitanje “Kojom metodologijom se, na otvorenom, transparentnom i turbulentnom turističkom tržištu, diferencirati u odnosu na postojeće i potencijalne konkurente?” Višegodišnje istraživanje recentne domaće i inozemne literature, a u cilju dobivanja odgovora na to pitanje, rezultiralo je nastankom predmetnog rada. Koncept dodane vrijednosti parcijalnim sastavnicama integralnog turističkog proizvoda temeljen je na osnovama diferenciranja u odnosu na konkurenciju, te realiziranja konkurentske prednosti. Ispravnost predloženog modela destinacijske konkurentnosti na mikro razini koji je temeljen na percepciji turista u ponovljenom posjetu dokazana je anketnim istraživanjem na uzorku od 468 turista u ponovljenom posjetu turističkoj destinaciji. Ovim radom je dokazana nužnost dodavanja vrijednosti ne samo iz razloga diferenciranja u odnosu na konkurenciju već i zbog realizacije konkurentske prednosti. Ne manje značajno je i činjenica da predloženi konceptualni model može koristiti menadžmentu mikro turističke destinacije u praćenju čimbenika destinacijske konkurentnosti, te može biti smjernica budućih djelovanja u području konkurentnosti.

dodana vrijednost ; destinacijska konkurentnost ; urbana destinacija

nije evidentirano

engleski

The impact of added value on tourism product competitiveness

nije evidentirano

added value ; destination competitiveness ; urban destination

nije evidentirano

Podaci o izdanju

211

08.11.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Ekonomija