Utjecaj dodane vrijednosti na konkurentnost turističkog proizvoda (CROSBI ID 382790)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Portolan, Ana
Meler, Marcel
hrvatski
Utjecaj dodane vrijednosti na konkurentnost turističkog proizvoda
Motiv i razlog istraživanja i pisanja rada bila je želja za pronalaskom odgovora na pitanje “Kojom metodologijom se, na otvorenom, transparentnom i turbulentnom turističkom tržištu, diferencirati u odnosu na postojeće i potencijalne konkurente?” Višegodišnje istraživanje recentne domaće i inozemne literature, a u cilju dobivanja odgovora na to pitanje, rezultiralo je nastankom predmetnog rada. Koncept dodane vrijednosti parcijalnim sastavnicama integralnog turističkog proizvoda temeljen je na osnovama diferenciranja u odnosu na konkurenciju, te realiziranja konkurentske prednosti. Ispravnost predloženog modela destinacijske konkurentnosti na mikro razini koji je temeljen na percepciji turista u ponovljenom posjetu dokazana je anketnim istraživanjem na uzorku od 468 turista u ponovljenom posjetu turističkoj destinaciji. Ovim radom je dokazana nužnost dodavanja vrijednosti ne samo iz razloga diferenciranja u odnosu na konkurenciju već i zbog realizacije konkurentske prednosti. Ne manje značajno je i činjenica da predloženi konceptualni model može koristiti menadžmentu mikro turističke destinacije u praćenju čimbenika destinacijske konkurentnosti, te može biti smjernica budućih djelovanja u području konkurentnosti.
dodana vrijednost ; destinacijska konkurentnost ; urbana destinacija
nije evidentirano
engleski
The impact of added value on tourism product competitiveness
nije evidentirano
added value ; destination competitiveness ; urban destination
nije evidentirano
Podaci o izdanju
211
08.11.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Splitu
Split