Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The sources of challenge for professionals in schools in work with students who drop out of educational sistem - the need for school social workers (CROSBI ID 604859)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Majdak, Marijana ; Berc, Gordana ; Bežovan, Gojko The sources of challenge for professionals in schools in work with students who drop out of educational sistem - the need for school social workers // Zbornik sažetaka 16.18.10.2013.-Tuheljske toplice, VI. Simpozij socijalnih radnika: Profesija socijalnog rada:identitet, integritet i realitet / Branica, Vanja ; Družić Ljubotina, Olja ; Dumančić, Marijana et al. (ur.). Zagreb: Hrvatska udruga socijalnih radnika, 2013. str. 36-37

Podaci o odgovornosti

Majdak, Marijana ; Berc, Gordana ; Bežovan, Gojko

engleski

The sources of challenge for professionals in schools in work with students who drop out of educational sistem - the need for school social workers

U radu će se prikazati rezultati dva zasebna istraživanja provedenih u osnovnim i srednjim školama na području grada Zagreba i zagrebačke županije. Cilj istraživanja u osnovnim školama bio je ispitati s kojim se problemima u ponašanju i školovanju djece stručni suradnici i nastavnici najčešće susreću, te kako postupaju u situacijama kada se problemi jave. Cilj istraživanja u srednjim školama bio je ispitati koji su najčešći uzroci ispadanja učenika iz srednjoškolskog obrazovanja u svrhu stjecanja uvida u mogućnosti djelovanja stručnih suradnika. Uzorak istraživanja u osnovnim školama činili su stručni suradnici i nastavnici (N=113), a u srednjim školama uglavnom stručni suradnici (N=33). Dobiveni rezultati pokazuju da su najčešći problemi s kojima se nastavnici i stručni suradnici u osnovnim školama susreću problemi eksternaliziranog obilježja (svađe s drugim učenicima, izbjegavanje školskih obveza, nediscipliniranost, ometanje nastave). U radu s učenicima koji iskazuju probleme u ponašanju nastavnici najčešće koriste metodu razgovora s učenikom, opominjanje učenika i pozivanje roditelja na razgovor. Najčešći uzroci ispadanja učenika iz srednje škole su, prema mišljenju stručnih suradnika, negativne ocjene, neopravdani sati i neprimjereno ponašanje. Stručni suradnici su najčešće radili s učenicima na ispravljanju negativnih ocjena, smanjivanju neopravdanih sati, na korigiranju njihova ponašanja, na ublažavanju posljedica narušenih obiteljskih odnosa. Stručni suradnici i nastavnici u osnovnim i srednjim školama procjenjuju da su im potrebna dodatna znanja iz područja teorije izbora, preventivnog rada, supervizije, tehnike motivacije i drugih područja za rad s djecom. Također, s obzirom na kompleksnu problematiku problema u ponašanju i školovanju djece i mladih trebalo bi razmotriti i potrebu za uključivanjem u rad u školi većeg broja stručnjaka koji se bave radom s djecom, mladima i obiteljima.

school; students; school professionals; social workers

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

36-37.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka 16.18.10.2013.-Tuheljske toplice, VI. Simpozij socijalnih radnika: Profesija socijalnog rada:identitet, integritet i realitet

Branica, Vanja ; Družić Ljubotina, Olja ; Dumančić, Marijana ; Duvančić, Kristina ; Kletečki Radović, Marijana

Zagreb: Hrvatska udruga socijalnih radnika

Podaci o skupu

Profesija socijalnog rada: identitet, integritet i realitet

predavanje

16.10.2013-18.10.2013

Tuheljske Toplice, Hrvatska

Povezanost rada

Socijalne djelatnosti