Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 666022

Korištenje konceptualnih mapa u nastavi matematike na Učiteljskom fakultetu


Juričić Devčić, Marija; Topolovec, Velimir; Mrkonjić, Ivan
Korištenje konceptualnih mapa u nastavi matematike na Učiteljskom fakultetu // 2nd INTERNATIONAL METHODOLOGICAL CONFERENCE “THE EFFICIENCY OF TEACHING METHODOLOGY FOR TEACHER AND PRE-SCHOOL TEACHER TRAINING STUDENTS IN THE PURPOSE OF EDUCATION OF HIGHER QUALITY” / Josip Lepeš (ur.).
Subotica: Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, 2013. str. 114-127 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Korištenje konceptualnih mapa u nastavi matematike na Učiteljskom fakultetu
(Using concept maps in mathematics teaching at the Faculty of Teacher Education)

Autori
Juričić Devčić, Marija ; Topolovec, Velimir ; Mrkonjić, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
2nd INTERNATIONAL METHODOLOGICAL CONFERENCE “THE EFFICIENCY OF TEACHING METHODOLOGY FOR TEACHER AND PRE-SCHOOL TEACHER TRAINING STUDENTS IN THE PURPOSE OF EDUCATION OF HIGHER QUALITY” / Josip Lepeš - Subotica : Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, 2013, 114-127

ISBN
978-86-87095-41-0

Skup
2nd INTERNATIONAL METHODOLOGICAL CONFERENCE “THE EFFICIENCY OF TEACHING METHODOLOGY FOR TEACHER AND PRE-SCHOOL TEACHER TRAINING STUDENTS IN THE PURPOSE OF EDUCATION OF HIGHER QUALITY”

Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 25. 05. 2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Konceptualne mape ; nastava matematike ; obrazovanje učitelja ; inovacije u nastavi ; ocjenjivanje
(Concept maps ; mathematics teaching ; teacher education ; innovation in teaching ; assessment)

Sažetak
U ovom radu izložena su iskustva vezana uz korištenje konceptualnih mapa u nastavi kolegija Matematika 1 i Matematika 2 na prvoj godini učiteljskih studija na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Prikazani su i analizirani rezultati ankete provedene među studentima koja odražava njihove stavove prema korištenju konceptualnih mapa. Iznosimo iskustva vrednovanja i ocjenjivanja konceptualnih mapa studenata po modelu koji predlažu Novak i Gowin. Ovim radom htjeli smo, između ostalog, naglasiti potrebu za uvođenjem konceptualnih mapa u nastavu, kao korisnog pomoćnog alata za uspješnije učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb